ادامه «نان شب» کنکوری های واحد شریعتی تا نیمه اردیبهشت

آزمون های «نان شب» ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی تا ۱۰ اردیبهشت ادامه دارد. «مهدی سمانگی» مشاور دوازدهمی های این واحد درباره آزمون های نان شب می گوید: «این آزمون ها از نیمه اسفند به صورت شبانه و آنلاین برگزار می شود. ساعت برگزاری آزمون ها شناور است و دانش آموزان از ۸ تا ۱۰ شب برای شرکت در آزمون فرصت دارند. آزمون های نان شب به عنوان محکی جدی برای مطالبی که دانش آموز در همان روز خوانده، طراحی شد.»

سمانگی در ادامه با اشاره به مبحثی بودن آزمون های نان شب گفت: «این آزمون ها مبحثی و از درس های مطالعه شده مربوط به همان روز برگزار می شود. با توجه به خستگی دانش آموزان در پایان روز، این آزمون ها بین ۲۵ تا ۳۰ سوال تستی دارند.»
به گفته مشاور پایه دوازدهم، هدف اصلی نان شب، بالا بردن سطح آمادگی دانش آموز و فهمیدن نقاط ضعف و قوت آموزشی توسط خود او است: «نان شب با هدف بالا بردن آمادگی دوازدهمی ها شروع شد؛ در واقع فهمیدن این نکته که چقدر بر درس هایی که همان روز مطالعه کردند، اشراف دارند. از طرفی، مهم ترین مرحله در آزمون های نان شب و تمامی آزمون های دیگر، بعد از برگزاری آن ها است و آن تحلیل آزمون است. این که دانش آموز به دنبال نقاط ضعف و اشکالاتی که داشته برود و با حل کردن آن ها، این مسیر را طی کند.»

دانش آموزان کنکوری واحد شریعتی از ۱۰ اردیبهشت، در برنامه آنلاین جمع بندی درس های عمومی پایه دهم و یازدهم شرکت می کنند.

اخبار پیشنهادی