ادامه مسابقات المپیاد ورزشی فرمانیه ای ها به مناسبت روز نوجوان

دانش آموزان دبیرستان متوسطه علامه طباطبایی – واحد فرمانیه ۸ آبان ماه به مناسبت روز نوجوان، در رشته روپایی از سری مسابقات المپیاد ورزشی شرکت کردند.

«حسین ذوالفقاری» مسئول فرهنگی واحد فرمانیه درباره مسابقات المپیک ورزشی این واحد می گوید: «این مسابقات از ۲۶ مهر به مناسبت هفته تربیت بدنی در رشته های بسکتبال، والیبال، فوتسال، مچ اندازی، روپایی و بخش آمادگی جسمانی آغاز شد. مچ اندازی اولین رشته ای بود که مسابقاتش همزمان با شروع المپیک ورزشی انجام شد. ۸ آبان هم به مناسبت روز نوجوان رشته روپایی را برگزار کردیم و داوطلبین شرکت در این رشته در مسابقه شرکت کردند.»

به گفته مسئول فرهنگی واحد فرمانیه، برگزاری این المپیک ورزشی بعد از دو سال دوری دانش آموزان از مدرسه بسیار در تحرک دانش آموزان موفقیت آمیز بوده است: «تحرک دانش آموزان در دوران آموزش مجازی و دوری از مدرسه کمتر شده بود و بعضا حضور دانش آموزان در مدرسه هم خیلی در افزایش این تحرک مثبت نبوده است. با حضوری شدن مدرسه از ابتدای سال تحصیلی، برنامه های فرهنگی  ورزشی نقش زیادی در دوری دانش آموز از فضایی که در خانه بوده پیدا کرده اند. المپیک ورزشی هم در همین راستا و با برنامه ریزی رشته های ورزشی در مناسبت های مختلف سال، بسیار در این امر کمک کننده اند و علاوه بر بالا بردن تحرک دانش آموزان، باعث راحت بودن دانش آموز در فضای مدرسه است.»

اخبار پیشنهادی