پشتیبانی مشاوران و کادر اجرایی مدارس از کلاس های آنلاین

آموزش غیرحضوری علامه ای ها چطور برگزار می شود؟

دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه دوره اول مجتمع علامه طباطبایی، دیروز و امروز (۱۲ و ۱۳ آذر) بر اساس برنامه درسی هفتگی و از ساعت ۷:۳۰ صبح، به صورت غیرحضوری، در کلاس ها شرکت کردند.

لینک هر کلاس، از روز قبل، از طریق سامانه دانش آموزی یا کانال های اطلاع رسانی واحدها به اطلاع دانش آموزان می رسد. کلاس ها از طریق سامانه «الوکام» برگزار می شود.

تکلیف و مشاوره هست؛ اما غیر حضوری

در روزهای آموزش غیرحضوری، آموزگاران دبستان های علامه طباطبایی، با استفاده از محتوای صوتی و ویدیویی، مطالب درسی را به دانش آموزان آموزش می دهند و از طریق سامانه به سوالات شاگردهایشان پاسخ می دهند.

با نظارت مسئولان اجرایی مدارس، در روزهای آموزش غیرحضوری، دانش آموزان دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی هم به طور منظم در کلاس هایشان شرکت می کنند. پس از برگزاری کلاس ها، برنامه های مطالعاتی و تکالیف دانش آموزان در سامانه مخصوص تکلیف بارگذاری می شود. ثبت ساعت مطالعه، پرسش از مشاوران و دبیران نیز به صورت مجازی و از طریق همین سامانه انجام می شود.

برگزاری جلسه آنلاین برای خانواده ها

در روزهایی که آموزش غیرحضوری است، اولیا علامه ای در جلسات آنلاین مشاوره شرکت می کنند. دومین جلسه آموزش خانواده برای اولیا واحد میرداماد، سه شنبه ۱۴ اذرماه ساعت ۱۹ برگزار می شود. موضوع این جلسه «والد راهبر» است.

پشتیبانی مشاوران و کادر اجرایی مدارس از کلاس ها

کادر اجرایی مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه علامه طباطبایی، در روزهای آموزش غیر حضوری، در مدارس حضور می یابند تا از برگزاری منظم کلاس های آنلاین پشتیبانی کنند. در هر کلاس یک نفر از مشاوران یا کادر اجرایی مدرسه به عنوان پشتیبان حضور دارد تا هم بر کیفیت برگزاری کلاس ها نظارت کند و هم در صورت قطع شدن ارتباط دانش آموزان و دبیر، اقدامات لازم را انجام دهد.

اخبار پیشنهادی