آغاز کلاس های آمادگی آزمون آیلتس در واحد شریعتی

کلاس های آیلتس ویژه دانش آموزان دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی آغاز شد. این کلاس ها از اول اسفندماه به صورت آنلاین و در روزهای فرد برای دانش آموزان برگزار می شود. کلاس های آیلتس واحد شریعتی به مدت ۶ ماه در ۱۱۰ جلسه و برای دانش آموزان متقاضی پایه دهم و یازدهم مدرسه برگزار می شود.

دانش آموزان دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی برای شرکت در کلاس های «آیلتس» مدرسه، اواسط بهمن ماه تعیین سطح شدند. در این امتحان تعیین سطح برای دانش آموزان برتر واحد شریعتی در کلاس های زبان انگلیسی مدرسه برگزار شد.

از ابتدای سال تحصیلی دانش آموزان پایه دهم واحد شریعتی در ۴ سطح و دانش آموزان پایه یازدهم در ۳ سطح زبان انگلیسی تقسیم بندی شدند. جلسه توجیهی آزمون آیلتس برای دانش آموزان برتر هر سطح، ۲۵ بهمن ماه به صورت آنلاین برگزار شد. در این جلسه اولیا دانش آموزان هم حضور داشتند تا درباره نحوه برگزاری و مدت زمان تشکیل کلاس ها اطلاعاتی به آن ها ارائه شود. بخشی از کلاس های آیلتس واحد شریعتی به صورت عمومی و بخشی هم به صورت فردی برگزار می شود تا دانش آموزان به طور کامل برای آزمون آیلتس آماده شوند.

اخبار پیشنهادی