آغاز پایگاه تابستانی کنکوری ها در پاسداران دوره دوم

پایگاه تابستانی دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران با تشکیل کلاس های درسی دانش آموزان پایه دوازدهم مدرسه رسما آغاز شد. دوازدهمی ها ۱۵ تیرماه به مدرسه آمدند و تا ۱۴ شهریور ماه در برنامه های متنوعی شرکت می کنند. این برنامه ها شامل کلاس های درسی، اردوهای تفریحی و برنامه های ورزشی هستند.

دوازدهمی های واحد پاسداران اولین اردوی خود را ۱۳ و ۱۴ تیرماه، پیش از شروع رسمی پایگاه تابستانی برگزار کردند. پاسدارانی ها در روز اول این اردو به سینما رفتند و بعد از صرف ناهار به طرف اردوگاه روزبه در جاجرود حرکت کردند. فوتبال، والیبال، بسکتبال و استخر از برنامه های این اردو بود. پاسدارانی ها بعد از صرف شام در جلسه ای با حضور مشاور پایه دوازدهم و دبیران فیزیک، حسابان و زیست شناسی شرکت کردند و به توصیه های آن ها در آغاز ماراتن مطالعه جدی برای کنکور گوش دادند.

این توصیه ها در روز نخست پایگاه تابستانی در مدرسه هم به گوش دانش آموزان رسید. «محمد طاهری» مدیر دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران در شروع پایگاه چند دقیقه ای از اهمیت این سال تحصیلی برای دانش آموزان صحبت کرد. او با اشاره به نظم و برنامه ریزی درسی از دانش آموزان خواست مطالعاتشان را از پایگاه تابستانی به طور جدی آغاز کنند تا در کنکور سال آینده از نظر زمان مشکلی نداشته باشند.

برگزاری مسابقات ورزشی درون مدرسه ای، اردوهای ورزشی و اردوی طبیعت گردی از برنامه های تفریحی پاسدارانی های پایه دوازدهم در پایگاه تابستانی است. آزمون پایان دوره دانش آموزان ۲۹ شهریور برگزار خواهد شد.

پایگاه تابستانی دانش آموزان پایه دهم و یازدهم واحد پاسداران از ۲۲ تیرماه آغاز می شود.

اخبار پیشنهادی