آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس علامه طباطبایی

سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به طور رسمی در دبیرستان های دوره اول و دوره دوم مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی آغاز شد. دانش آموزان مدارس علامه طباطبایی از این هفته، به صورت آنلاین در کلاس های درس شرکت می کنند. پیش از شروع سال تحصیلی، برنامه های مختلفی در مدارس علامه طباطبایی انجام شد تا کلاس های آنلاین و آفلاین به بهترین شکل شروع شوند و دانش آموزان علامه ای تحصیل شان را در شرایط مناسبی آغاز کنند.

 واحد پاسداران دوره اول؛ شنبه تا پنج شنبه کلاس آنلاین

کلاس های دانش آموزان واحد پاسداران در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در هر سه پایه به صورت آنلاین برگزار می شود. پاسدارانی ها شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ در کلاس ها شرکت می کنند. مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹در این مدرسه، شنبه ۱۵ شهریورماه به صورت مجازی و با حضور چند نفر از دانش آموزان منتخب برگزار شد. سخنرانی مدیر واحد پاسداران و  تقدیر از نفرات برتر آموزشی و فرهنگی پایگاه تابستانی، از برنامه های این مراسم بود. «دارا امانی» مدیر مدرسه در این مراسم با تبریک شروع سال تحصیلی از همه دانش آموزان خواست که امسال جدی تر از سال های قبل در کلاس های آنلاین مشارکت داشته باشند.

واحد میرداماد؛ آشنایی با همه معلمان و بعد، شروع کلاس های آنلاین

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد با شروع سال تحصیلی جدید از سه شنبه ۱۸ شهریور در کلاس های آنلاین شرکت می کنند. میردامادی ها شنبه، یکشنبه و دوشنبه، ۱۵ تا ۱۷ شهریور، هر روز یک پایه، به صورت اختیاری، در گروه های چند نفره و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، در ساعت مشخصی به مدرسه می آیند. هدف از حضور دو ساعته دانش آموزان در مدرسه آشنایی با همه معلمان و کادر اجرایی مدرسه است. مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در واحد میرداماد برای دانش آموزان پایه هفتم شنبه ۱۵ شهریور برگزار شد. پایه هشتمی ها و نهمی ها هم ۱۶ و ۱۷ شهریور برای آشنایی با معلمان به مدرسه می آیند.

واحد فرمانیه؛ آغاز کلاس ها با حساب و علوم و فارسی

کلاس های دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد فرمانیه با شروع سال تحصیلی جدید، در روزهای شنبه و یکشنبه، ۱۵ و ۱۶ شهریورماه به صورت آنلاین برگزار می شود. فرمانیه های های پایه هفتم ۱۵ شهریورماه در کلاس های حساب و آزمایشگاه، پایه هشتمی ها در کلاس های حساب، ادبیات و مطالعات اجتماعی و پایه نهمی ها در کلاس های زیست، عربی و استدلال شرکت کردند.

واحد پاسداران دخترانه؛ یک روز حضوری، پنج روز آنلاین

کلاس های دانش آموزان دبیرستان دخترانه دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران از دوشنبه ۱۷ به صورت مجازی و حضوری آغاز می شود. دختران علامه ای تا پایان شهریورماه، هر پایه یک روز در هفته و با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی به مدرسه می آیند و در ۴ زنگ کلاس شرکت می کنند. ساعات حضور دانش آموزان در مدرسه از ۸:۳۰ تا ۱۲:۲۰ است. بخش دیگری از برنامه های آموزشی دانش آموزان به صورت کلاس های آنلاین و در روزهای دیگر هفته برگزار می شود.

واحد گلستان؛ تشریح برنامه های آموزشی در روز اول مدرسه

مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹در دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد. خواندن سوگندنامه  همگانی،  سخنرانی مدیر و مسئول آموزش مدرسه، شرح فعالیت ها در ایام سال تحصیلی جدید و بیان وضعیت برگزاری کلاس ها، از برنامه های این مراسم بود.

واحد آبشناسان؛ آغاز کلاس های آنلاین از ۱۷ شهریور

کلاس های آنلاین دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان در سال تحصیلی جدید، ۱۷، ۱۸ و ۱۹ شهریورماه به ترتیب برای دانش آموزان پایه نهم، هشتم و هفتم آغاز می شود. تعدادی از دانش آموزان پیش از آغاز این کلاس ها، ۱۵ شهریور با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به مدرسه آمدند و در جشن آغاز سال تحصیلی شرکت کردند. در این مراسم «مصطفی جوادزاده» مدیر واحد آبشناسان ضمن خوشامدگویی به دانش آموزان، کادر اجرایی مدرسه را به آبشناسانی ها معرفی کرد.  اجرای نیایش دانش آموزی و اهدای گل به آبشناسانی ها، از دیگر برنامه های این جشن بود.

واحد های شریعتی و پاسداران دوره دوم؛ آغاز سال تحصیلی با اردوی مطالعاتی

سال تحصیلی جدید برای دانش آموزان دبیرستان های دوره دوم علامه طباطبایی – واحدهای شریعتی و پاسداران، از امروز به صورت غیرحضوری آغاز شد.  دانش آموزان پایه دهم و یازدهم واحدهای شریعتی و پاسداران در ابتدای سال تحصیلی به مدت یک هفته براساس برنامه مطالعاتی که از مشاوران مدرسه می گیرند، درس هایی را که در پایگاه تابستانی یادگرفته اند را مرور می کنند. آزمون پایانی تابستان برای دانش آموزان پایه دهم و یازدهم دبیرستان های دوره دوم علامه طباطبایی – واحدهای شریعنی و پاسداران ۲۲ شهریور به صورت آنلاین برگزار می شود. اردوی مطالعاتی دانش آموزان پایه دوازدهم هم از ۱۵ شهریور همزمان با بازگشایی مدارس آغاز شد. زمان اردوی مطالعاتی کنکوری های سال ۱۴۰۰ دو هفته است. این دانش آموزان هم ۲۶ شهریورماه در آزمون جمع بندی تابستان شرکت می کنند.

اخبار پیشنهادی