آغاز ثبت نام چهارمین دوره جام جهانی فوتبال رایانه ای

چهارمین دوره جام جهانی فوتبال رایانه ای در تهران، مردادماه امسال به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. این مسابقات بخشی از جشنواره اوقات فراغت دانش آموزی است که از ۴ سال قبل در مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی برگزار می شود.

جام جهانی چطور برگزار می شود؟

دانش آموزان در این دوره از مسابقات جام جهانی فوتبال رایانه ای با کنسول ps4 و بازی فیفا ۲۱ به صورت آنلاین با رقبایشان مسابقه می دهند. دانش‌آموزان در همه مقاطع تحصیلی می توانند در این مسابقات ثبت نام کنند. بازی‌ها در مرحله نخست به صورت گروه‌های ۴ نفری و در مراحل بعدی تا فینال به صورت تک حذفی برگزار خواهد شد.

تاریخ برگزاری مسابقات

تاریخ برگزاری مرحله مقدماتی و گروهی این رقابت ها روزهای ۷ و ۸ مردادماه و مرحله حذفی و فینال مسابقات روزهای ۱۴ و ۱۵ در نظر گرفته شده است.
 

روش ثبت نام

دانش آموزان برای ثبت نام در چهارمین دوره جام جهانی فوتبال رایانه ای در تهران، باید به سایت ircgs.ir وارد شوند. سپس در بخش ثبت نام، مشخصات فردی و مدرسه شان را ثبت کنند. مرحله آخر ثبت نام، پرداخت مبلغ ثبت نام به شماره حساب و شماره کارت درج شده در صفحه است. تایید ثبت نام دانش آموزان با ارسال فیش واریزی به شماره واتساپ و تلگرام ۰۹۰۳۵۴۵۲۹۰۸ انجام می شود.

تاریخچه جام جهانی

تا به حال سه دوره از مسابقات جام جهانی فوتبال رایانه در تهران برگزار شده است. در اولین دوره رقابت ها که مرداد سال ۹۷ در سالن همايش‌هاي دبيرستان دوره اول علامه طباطبايي – واحد آبشناسان برگزار شد، حدود ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان علامه‌اي و غيرعلامه‌اي سطح شهر تهران شرکت کردند. دوره بعدي جشنواره دانش‌آموزي و بازي‌هاي رايانه‌اي تابستان ۱۳۹۸ برگزار  شد. در این دوره هم بیش از ۵۰۰ دانش آموز شرکت کردند. دوره سوم این رقابت ها، مرداد ۹۹ به صورت آنلاین برگزار شد.

اخبار پیشنهادی