آغاز امتحانات میان ترم علامه ای های دوره دوم دبیرستان

امتحانات میان ترم دانش آموزان دبیرستان های دوره دوم علامه طباطبایی – واحدهای #شریعتی و #پاسداران از امروز ۲۷ مهرماه آغاز می شود.

دانش آموزان پایه دهم و یازدهم رشته ریاضی امروز در امتحان هندسه و دانش آموزان پایه دهم و یازدهم رشته تجربی در امتحان زیست شناسی شرکت می کنند. دانش آموزان از ۲۷ مهر تا ۲۱ آبان در این آزمون های آنلاین  شرکت می کنند. زمان هر آزمون ۶۰ دقیقه است. سوالات نیز به صورت جای خالی، جورکردنی، تشریحی، محاسباتی، تستی و … طرح خواهد شد.  ۱۳ تا ۱۵ آبان ماه هم اردوی مطالعاتی ویژه آمادگی برای شرکت در آزمون جامع ۱۶ آبان ماه برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است. 


 

توصیه هایی برای دانش آموزان مدارس دوره دوم علامه طباطبایی – واحدهای #شریعتی و #پاسداران؛

چطور در آزمون های میان ترم شرکت کنید؟

🔻به سامانه مدیریت آموزش بروید و نام کاربری و گذرواژه خود را وارد کنید.

🔻در بخش آزمون جامع پایه، بعد از آزمون جامع تابستان که شهریورماه در آن شرکت کردید، آزمونهای میانی نیمسال نخست ایجاد شده است که در آنجا می توانید آزمون روز خود را انتخاب کنید.

🔻 در آزمون ها از انواع پرسش های صحیح-غلط، جورکردنی، جای خالی، کوتاه پاسخ محاسباتی، تشریحی و تستی استفاده خواهد شد.

🔻برای پاسخ دهی به سوالات صحیح-غلط و تستی کافی است گزینه درست را انتخاب کنید. در آزمون های میان ترم، نمره منفی در نظر گرفته نخواهد شد.

🔻 برای پاسخ دهی به پرسش های جور کردنی کافی است معین کنید برای توضیحات هر بخش کدام یک از کلمات ستون دوم مناسب است و آن را انتخاب کنید.

🔻برای پاسخ دهی به سوالات جای خالی، کافی است در محلی که مشخص شده کلمات مناسب را بنویسید. خیلی هم نگران شیوه های مختلف پاسخ دهی نباشید.

🔻در پرسش های کوتاه پاسخ محاسباتی، جلوی جایی که نوشته شده پاسخ، یک پنجره یک خطی باز است که در آن مقدار نهایی جواب را می نویسید. از نوشتن فرمول یا مقادیری مانند رادیکال ۳ یا عدد پی و … خودداری کنید و به جای آن، مقدار تقریبی را محاسبه نمایید.

🔻تنها سوالاتی که دبیران شما تصحیح خواهند کرد، پرسش های تشریحی خواهد بود و بقیه سوالات توسط سامانه، تصحیح و نمره دهی خواهد شد.

🔻 برای پاسخ دهی به پرسش های تشریحی می توانید در محل مشخص شده تایپ کرده یا روی کاغذ بنویسید و عکس بگیرید. عکس مربوطه را به قسمت پایین پاسخ دهی بیندازید یا در همان قسمت تایپ کردن، با انتخاب فلش رو به پایین در سمت راست، کاری کنید که منوی تصویر فعال شود و با انتخاب آن، بارگذاری کنید.

🔻 قبل از اتمام آزمون، حتما دکمه ثبت پاسخ و اتمام آزمون را بزنید. برای کنترل زمان آزمون و دیدن سوالاتی که پاسخ نداده اید، از نوار سمت راست استفاده کنید.
 

اخبار پیشنهادی