آزمونKET برگزار شد؛ آزمونPET این هفته

آزمون های هماهنگ و معتبر زبان انگلیسی KET و PET در مدارس متوسطه دوره اول مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی در حال برگزاری است.

به گزارش ستاد مجتمع علامه طباطبایی، گروه زبان این مجتمع پس از برگزاری کلاس های ویژه زبان در سال تحصیلی ۹۶-۹۵، آزمون‌های KET و PET  را برگزار می کند. آزمون KET که برای دانش آموزاسطح مقدماتی طراحی شده روزهای جمعه و شنبه گذشته (بیست و نهم بهمن و سی ام اسفند) برگزار شده است. قرار است آزمون PET نیز جمعه این هفته (سیزدهم اسفند) در مدارس تابعه مجتمع علامه طباطبایی برگزار شود. آزمونPET  برای دانش آموزان سطح متوسط طراحی شده است.

KET  چیست؟

KET  مخفف عبارت (Key English Test) می باشد و آزمونی است که توانایی افراد را در زمینه گفتاری و نوشتاری در سطح مقدماتی و روزمره می سنجد. زبان آموزانی که با مقدمات زبان انگلیسی آشنا باشند می توانند در این آزمون شرکت نمایند. پذیرفته شدگان در این آزمون دارای مهارت های مقدماتی در برقراری ارتباط و بیان عباراتی پیرامون امور روزمره ، تحصیلات و سوابق خود می باشند. کسانی که موفق به اخذ این مدرک می شوند می توانند به هنگام سفر به کشورهای خارجی و انگلیسی زبان نیازهای پایه ای خود را به آسانی برطرف نمایند.

PET  چیست؟

PET مخفف شده کلمات (Preliminary English Test) به عنوان دومین آزمون رسمی کمبریج برای بزرگسالان محسوب می گردد که توسط بسیاری از کارفرماها، ادارات دولتی و مراکز آموزشی به عنوان مدرکی رسمی پذیرفته می شود. شرکت در این آزمون به شما نشان می دهد که تا چه میزان قادر هستید از زبان انگلیسی در محل کار، تحصیل و حتی مسافرتتان استفاده نمائید. هر ساله هزاران نفر برای توسعه کار و یا اهداف تحصیلی خود در جهت ارزیابی دانش زبان انگلیسی خود در این آزمون شرکت می کنند. زبان آموزان برای شرکت در این آزمون می بایست مهارت های عمومی زبان را در حد متوسطه دارا باشند.

دانش‌آموزان چگونه سطح بندی می شوند؟

مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی به منظور تقویت زبان انگلیسی دانش آموزان کلاس‌های فوق برنامه تشکیل می دهد. در این ساختار کلاس کتاب‌های Top Notch تدریس می‌شود.  شرکت در آزمون‌های معتبر زبان انگلیسی  سبب ارزیابی اطلاعات دانش آموزان می‌شود و نقطه روشنی در عملکرد تحصیلی و شغلی آنها در آینده خواهد بود. آزمون‌های زبان انگلیسی چهار مهارت نوشتن، خواندن، شنیدن و مکالمه را می‌سنجد. دانش آموزان برای شرکت در هر آزمون باید سطح مشخصی از اطلاعات را دارا باشند. سطح بندی در سیتم کتاب های Top Notch به شکل زیر است:

اخبار پیشنهادی