آزمون پایانی طرح ادونس برگزار شد

آزمون پایانی ترم دوم طرح ادونس، برای دانش آموزان پایه های هفتم و هشتم دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی پنج شنبه ۷ اردیبهشت ماه برگزار شد.

کلاس های ترم دوم طرح ادونس، از ۶ بهمن ماه به مدت ۷ هفته به صورت حضوری برگزار شد. ساعت برگزاری کلاس ها از ساعت ۷:۳۰ تا ساعت ۱۲:۴۰ بود و دانش آموزان در واحد تحصیلی شان در آن شرکت می کردند.

طرح ادونس در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ شامل دو زنگ ریاضی و دو زنگ فیزیک بود. «محسن ایرجی» مسئول آموزش دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی و مدیر واحد آبشناسان درباره اهداف برگزاری طرح ادونس می گوید: «همواره این موضوع مطرح است که در بین آموزشی که از شنبه تا چهارشنبه در مدارس وجود دارد، آیا می توان آموزش غیر هم سطح هم برای دانش آموزان در نظر گرفت؟ برای این کار باید بخشی از دانش آموزان برای اهداف آموزشی خاص، به شکل ویژه ای آموزش ببینند. هدف از طرح ادونس این بود که برای بچه هایی که علاقمندی ویژه ای به ریاضی و علوم دارند و دوست دارند آموزش عمیق تری ببینند، بستری آماده کنیم.»

به گفته مسئول آموزش دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی و مدیر واحد آبشناسان در زنگ های ریاضی رشد تفکر منطقی و انتقادی مدنظر بود. نگاه جستجوگرانه علمی در کلاس با تعامل معلم و دانش آموزان هم هدف اصلی آموزش فیزیک در کلاس های طرح ادونس برای پایه های هفتم و هشتم بود.

اخبار پیشنهادی