آتش نشان پیش بچه ها، آرزوی بیکاری کرد

یکی از آتش‌نشان‌ها در مراسم یادبود آتش‌نشان‌های فداکار سانحه پلاسکو گفت: «آرزو می‌کنم بیکار باشیم.»

یکی از آتش نشانها در مراسم یادبود آتش نشانهای فداکار سانحه پلاسکو گفت: «آرزو می کنم همیشه بیکار باشیم. زیرا بیکاری ما نشانه نبود خطر در شهرمان است.» 

مراسم یابود آنش نشان های فداکار سانحه پلاسکو با حضور دو تن از آتش نشان ها و دانش آموزان، خانواده های آنها و معلمان پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی امروز (۵ بهمن ۱۳۹۵) در واحد نیاوران برگزار شد. بچه ها برای این مراسم مدرسه را سیاه پوش کردند و با گل به استقبال ماشین آتش نشانی رفتند. علامه ایهای کوچک برای آتش‌نشان‌ها متنی نوشته بودند که با عکس های آنها به دیوار مدرسه نصب شده بود.

در این مراسم تمام مهمان‌ها به نشانه ادای احترام، نماد آتش نشانی به سینه آویختند. مدیر مدرسه با قرائت قرآن و عرض تسلیت مراسم را آغاز کرد و از آتش نشان ها دعوت کرد تا با دانش‌آموزان صحبت کنند. آتش نشانها از غم و تاثر خود و همکارانشان گفتند و آرزو کردند تا همیشه بیکار باشند. یکی از آنها گفت: ««آرزو می کنم همیشه بیکار باشیم. زیرا بیکاری ما نشانه نبود خطر در شهرمان است.» 

پس از صحبت های آتش نشان ها، دانش‌آموزان قول دادند تا چهارشنبه سوری امسال را با بازی های بی‌خطر جشن بگیرند و از مواد محترقه و خطرناک استفاده نکنند. 

در پایان مراسم، دانش آموزان دبستان علامه طباطبایی با اهدای جام اخلاق و مدال از آتشنشان ها تقدیر کردند.

اخبار پیشنهادی