تقدیر از زحمات همکاران واحد آبشناسان در پایان سال 1402

آبشناسانی ها در نوروز، سازه و پادکست می سازند

جلسه پایان سال کادر اجرایی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان باحضور مدیر مجتمع علامه طباطبایی، یکشنبه ۲۰ اسفندماه برگزار شد.

در این جلسه مصطفی جوادزاده، مدیر مجتمع علامه طباطبایی با اشاره به اهمیت فعالیت های کادر اجرایی مدرسه، گفت: «عملکرد همه همکاران اجرایی مدرسه در موفقیت آینده مجموعه تاثیر گذار است.»

در این مراسم محسن ایرجی مدیر واحد آبشناسان، با هدایایی از عملکرد کادر اجرایی مدرسه قدردانی کرد. همچنین شورای مدرسه، در مراسمی از زحمات کارکنان بخش خدمات واحد آبشناسان تقدیر کردند.

تصویر را اینجا ببینید.

ساخت پروژه های علمی

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان در تعطیلات نوروز، در پروژه ساخت سازه های علمی شرکت می کنند. ساختن «فواره هرون»، «اجاق خورشیدی» و «ماشین بادکنکی» پروژه نوروزی دانش آموزان در تعطیلات عید است.

دانش آموزان واحد آبشناسان می توانند یکی از این پروژه ها را انتخاب کرده و به عنوان فعالیت نوروزی، در روز ۱۴ فروردین به دفتر فرهنگی مدرسه تحویل دهند.

براساس اعلام معاون آموزشی واحد آبشناسان، دانش آموزانی که تمایلی به ساخت موارد بالا نداشته باشند، می توانند از مشاور پایه شان، مجموعه تمرینات ریاضی و علوم بگیرند.

پوستر ساخت پروژه های علمی/ کلیک کنید.

ولاگ نوروزی بسازید!

ساخت ولاگ نوروزی به زبان انگلیسی، بخش دیگری از فعالیت نوروزی دانش آموزان واحد آبشناسان است. آبشناسانی ها می توانند در سفرهای نوروزی شان، از یک اثر تاریخی، فرهنگی، اجتماعی و یا تفریحی فیلمبرداری کرده و آن را به زبان انگلیسی معرفی کنند. زمان ویدئو باید بین سه تا پنج دقیقه باشد. مهلت ارسال آثار تا ۲۰ فروردین است.

شرکت در جشنواره خیریه

آبشناسانی ها در جشنواره خیریه پیامبر اعظم (ص) لباس و کمک های نقدی جمع آوری کرده و به مناطق محروم ارسال می کنند. این جشنواره خیریه در اسفندماه برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی