از جشن و اردو، تا انتخابات و کتابخوانی

آبانِ نیاورانی ها چطور به پایان رسید؟

دو هفته پایانی آبان ماه، برای دانش آموزان دبستان علامه طباطبایی – واحد نیاوران با برگزاری جشن، شرکت در اردو و کتابخوانی سپری شد. نیاورانی ها تا پایان آبان، در جشن شرکت کردند، به اردوی تفریحی رفتند، به اعضای شورای دانش آموزی مدرسه رای دادند و با دوستانشان کتاب خواندند.

تا ۱۰۰۰ بشمر

جشن هزار برای دانش آموزان پایه سوم واحد نیاوران، ۲۱ آبان ماه برگزار شد. دانش آموزان کلاس سومی در این جشن یادگیریِ «شمردن و نوشتن» تا عدد هزار را با همکلاسی هایشان جشن گرفتند. در این جشن موزیکال، دانش آموزان کیک خوردند و عکس یادگاری هم گرفتند.

گالری تصاویر جشن هزار را اینجا ببینید.

«نه» گفتن!

شرکت در اردو یکی دیگر از برنامه های نیاورانی ها در آبان بود. دانش آموزن پایه پیش دبستان تا پایه سوم ۲۲ آبان به اردو رفتند و تئاتر دیدند. نمایش با موضوع «مهارت نه گفتن»، در سالن حجاب برگزار شد. بازیگران این نمایش بعد از پایان اجرا، در رابطه با موضوع آن با دانش آموزان گفت و گو کردند. بررسی بیشتر موضوع مهارت نه گفتن، در کلاس مهارت های زندگی دانش آموزان انجام خواهد شد.

تصاویری از اردو در این لینک قابل مشاهده است.

رای به همکلاسی ها

دانش آموزان واحد نیاوران ۲۳ آبان با رای خود اعضای شورای دانش آموزی مدرسه را انتخاب کردند. پیش از برگزاری انتخابات، کاندیدای عضویت در شورا، با بقیه هم مدرسه ای هایشان درباره برنامه هایشان برای داشتن یک مدرسه بهتر صحبت کردند. بعد از رای گیری، امیرنیکان نوع پرست، ارتا سوخکیان، آرتین ایپکچی، ارتین اکبریان، سام افسری، محمد متین درفکی، مانیاد شامحمدی و محمدصدرا خسروجردی به عنوان اعضای شورای دانش آموزی واحد نیاوران در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ انتخاب شدند.

اولین جلسه شورای دانش آموزی با مدیر مدرسه، ۲۹ آبان برگزار شد. «علی اصغر معینی» مدیر واحد نیاوران در این جلسه درباره وظایف شورای دانش آموزی و نقش آن ها در انجام بهتر برنامه های مدرسه صحبت کرد. در این جلسه همچنین امیرنیکان نوع پرست به عنوان رییس شورای دانش آموزی انتخاب شد.

تصویر رای گیری برای انتخاب اعضای شورای دانش آموزی.

کتاب در مدرسه؛ خواندن، معرفی، خریدن

نیاورانی ها، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، هم در برنامه کتابخوانی مدرسه شرکت کردند و هم در نمایشگاه انتشارات «هفت و نیم»، کتاب خریدند.

دانش آموزان واحد نیاوران ۲۷ و ۲۸ آبان ماه، کتابی از کتابخانه مدرسه انتخاب کرده و بعد از مطالعه، خلاصه نویسی و کشیدن نقاشی از داستان آن، کتاب را به دوستانشان معرفی کردند. شرکت در نمایشگاه کتاب انتشارات «هفت و نیم» در مدرسه، برنامه دیگر دانش آموزان دبستان واحد نیاوران در هفته کتاب و کتابخوانی بود.

گالری تصاویر برگزاری نمایشگاه کتاب در مدرسه/ کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی