گزارش سفر پاسدارانی های دوره دوم به مشهد مقدس

دانش آموزان پایه دهم و یازدهم دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران به اردوی مشهد مقدس رفتند. این اردو از عصر چهارشنبه ۱۹ دی ماه از راه آهن تهران آغاز شد. در این سفر «محمد طاهری» مدیر مدرسه و مشاوران و مسئول انضباطی و فرهنگی مدرسه، دانش آموزان را همراهی می کردند.

پاسدارانی ها بعد از رسیدن به مشهد به اردوگاه رفتند و صبحانه خوردند. اولین برنامه رسمی دانش آموزان در این اردو زیارت بارگاه امام رضا (ع) بود. پاسدارانی ها تا ظهر زیارت کردند و بعد از خواندن نماز زیارت و نماز ظهر، به رستوران رفتند.

برگزاری مسابقه کتابخوانی «رواق نور» برنامه دیگر پاسدارانی ها در وقت استراحت بعد از ناهار بود. دانش آموزانی در زمان استراحت کتاب «رواق نور» را خواندند تا در روز دوم اردو به سوالات مسئول فرهنگی شان از این کتاب پاسخ دهند. خرید سوغاتی از چند مجتمع تجاری مشهد و سپس برگزاری مسابقات ورزشی فوتبال و والیبال در سالن ورزشی اردوگاه، بخش دیگری از برنامه دانش آموزان در روز اول این اردو بود.

اردوی مشهد پاسدارانی ها، جمعه با حرکت به سمت منطقه «طرقبه» و بازدید از باغ وحش آغاز شد. دانش آموزان تا ظهر در طرقبه بودند و بعد از سوار شدن به تله سی یژ منطقه «چالیدره» و خوردن ناهار، به سمت حرم بازگشتند تا دومین زیارتشان را در این سفر انجام دهند. آخرین زیارت پاسدارانی ها در مشهد، شنبه صبح برگزار شد. آن ها دعای زیارت وداع را خواندند و در حرم نماز خواندند. سپس به پارک ساحلی آفتاب رفتند و تا عصر به بازی های آبی مشغول شدند.

اردوی دانش آموزان پایه دهم و یازدهم دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران شنبه عصر با حرکت قطار به سمت تهران به پایان رسید. پاسدارانی ها یکشنبه صبح به تهران رسیدند تا دوشنبه با انرژی و شادابی بیشتری کلاس و درس هایشان را شروع کنند.

اخبار پیشنهادی