کارت خبرنگاری افتخاری ماهنامه «هفت و نیم» برای دانش آموزان

پیش شماره ماهنامه فرهنگی، اجتماعی «هفت و نیم» در خرداد ۹۶ منتشر شد و شماره اول آن به زودی روی دکه های روزنامه فروشی سراسر کشور یافت می شود. ماهنامه «هفت و نیم» برای اولین بار در نمایشگاه مطبوعات شرکت کرده است. بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات از جمعه،۵ آبان آغاز شده و تا ۱۲ آبان ادامه دارد. «هفت و نیم» را می توانید در راهرو شش، غرفه شماره ۱۱۳ پیدا کنید.

در نمایشگاه امسال بیش از ۹۴۰ رسانه در ۶۰۰ غرفه حضور دارند. علاقه مندان می توانند از ساعت ۹:۳۰ الی ۲۰:۳۰ از نمایشگاه مطبوعات بازدید کنند.

خبرنگار افتخاری هفت و نیم شوید

«هفت و نیم» ماهنامه فرهنگی، اجتماعی برای نوجوانان است. دانش آموزان می توانند با حضور در غرفه «هفت و نیم» و پر کردن فرم مربوطه، در کارگاه یک روزه خبرنگاری که بعد از اتمام نمایشگاه برگزار می شود شرکت کنند. ده نفر برتر این کارگاه، کارت خبرنگاری افتخاری ماهنامه «هفت و نیم» دریافت می کنند.

ما در طول روز با هجمه اخبار گوناگون از رسانه های مختلف رو به رو هستیم و شناخت درست و غلط بودن اخبار، کار دشواری است. برگزاری اردوی بازدید از نمایشگاه مطبوعات توسط مدارس می تواند حس کنجکاوی دانش آموزان را نسبت به نحوه تهیه و انعکاس و راه های اعتبارسنجی اخبار جلب کند.

اخبار پیشنهادی