کادر جدید مدیریتی پیش دبستان و دبستان واحد پاسداران معرفی شد

کادر جدید مدیریت پیش دبستان و دبستان پسرانه علامه طباطبایی- واحد پاسداران، امروز با حضور مدیر مجتمع معرفی شد.

«مصطفی جوادزاده» مدیر مجتمع علامه طباطبایی، به همراه «افشین دانش نژاد»، مسئول آموزش دبستان های مجتمع صبح امروز در جلسه شورای مدرسه واحد پاسداران، یاد و خاطره مرحوم «جلال الدین سیفی»، مدیر سابق دبستان پاسداران را گرامی داشتند و بر لزوم حفظ دستاوردهای آموزشی و پرورشی این مدیر دلسوز و کارآمد تاکید کردند: «انتخاب جایگزین برای مرحوم سیفی کار دشواری بود. ولی راه ایشان باید ادامه می یافت.» در این جلسه کادر جدید مدیریتی واحد پاسداران به پرسنل اجرایی مدرسه معرفی شد. جوادزاده خطاب به شورای مدرسه گفت: «ارتقای فعالیت های آموزشی و پرورشی و پیگیری برنامه هایی که مرحوم سیفی برای مدرسه ترسیم کرده بودند؛ در صدر برنامه های کادر جدید مدیریتی واحد پاسداران خواهد بود.»

مدیر مجتمع علامه طباطبایی از زحمات و دلسوزی معلمان و کادر اجرایی دبستان واحد پاسداران چه در دوره مدیریت موفق مرحوم سیفی و چه در دوره دشوار پس از ایشان، قدردانی کرد. مرحوم «سید جلال الدین سیفی»، دو هفته پیش بر اثر بیماری کرونا، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

اولین جلسه انجمن اولیاء و مربیان با کادر جدید مدیریتی مدرسه

اولین جلسه کادر مدیریت جدید دبستان واحد پاسداران با اعضای انجمن اولیا و مربیان مدرسه، پس از معرفی در جلسه شورای مدرسه برگزار شد. در این جلسه، اعضای انجمن مدرسه ضمن ادای احترام به زحمات دلسوزانه و پدرانه «مرحوم سید جلال الدین سیفی»، یاد و خاطره او را گرامی داشتند و درباره دغدغه هایشان برای سال تحصیلی پیش رو صحبت کردند.

«مصطفی جوادزاده» مدیر مجتمع علامه طباطبایی، درباره این جلسه گفت: «بنا شد روز پنجشنبه، چهارم شهریور، جلسه ای با حضور همه اولیای دانش آموزان، کادر اجرایی و تیم مدیریت جدید مدرسه به صورت آنلاین برگزار شود.» وی افزود: «اولیای محترم می توانند در صورت نیاز برای آشنایی بیشتر با کادر مدیریتی جدید، از روز شنبه با هماهنگی قبلی به صورت حضوری به مدرسه مراجعه کنند.»

اخبار پیشنهادی