پاسدارانی های کوچک در جشن یلدا کاردستی ساختند

دانش آموزان پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران در جشن یلدا کاردستی ساختند و بازی کردند. این برنامه ها با اهداف آموزشی، چهارشنبه ۲۸ آذرماه برگزار شد.

در پایه پنجم، دانش آموزان با ساخت کاردستی انار، مبحث درصد در درس ریاضی را یاد گرفتند. هدف از ساخت این کاردستی پرورش هوش منطقی – ریاضی دانش آموزان، جمع بندی مبحث درصد و آموزش مفهوم نسبت ها و درصد به پاسدارانی ها بود.

دانش آموزان همچنین با دانه های هندوانه کلمات مورد نظرشان را نوشتند و کلمات هم خانواده را دسته بندی کردند. تلفیق املاء با آموزش کلمات هم خانواده و ریشه یابی آن ها، پرورش حافظه دیداری و تقویت هوش کلامی از اهداف این املاء هندوانه ای بود. ساخت انار تزئینی یلدا با جدول ضرب هم یکی از برنامه های پایه سومی ها در جشن یلدای واحد پاسداران بود.
پاسدارانی ها با هدف تقویت هوش حرکتی جنبشی، ساخت دسته و هسته جدول ضرب و بالا بردن خلاقیت در تثبیت درس ضرب این کاردستی ها را درست کردند. پایه سومی های همچنین مسابقه دیکته هندوانه ای برگزار کردند. جشن یلدای دانش آموزان پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران با پذیرایی از دانش آموزان و گرفتن عکس های یادگاری به پایان رسید.

اخبار پیشنهادی