ویدیوی آموزشی زبان انگلیسی واحد پاسداران

پیش دبستان و دبستان علامه طباطبايي – واحد پاسداران روشهایی نوینی را جهت آموزش به دانش آموزان در نظر گرفته است. به همین منظور امروز ۱۲ دی ماه دومین ویدیوی آموزشی این واحد مربوط به مبحث زبان انگلیسی در پایه چهارم منتشر می شود.

مهدی احدی معاون آموزشی واحد پاسداران درباره این طرح گفت: «کلاسهای مجازی پیش دبستان و دبستان علامه طباطبايي – واحد پاسداران آغاز شده است. این سیستم آموزشی کلاس معکوس نام دارد و با هدف بالابردن سطح آموزشی انجام می شود.در اين روش دانش آموزان فيلم هاي آموزشي را در منزل قبل از حضور در كلاس تماشا مي كنند و زمان حضور در كلاس به حل تمرين و بحث و تبادل نظر پيرامون آموخته هاي خود اختصاص مي دهند. نكته مهم در كلاس معكوس  جنبه تركيبي بودن آن است كه يادگيري براساس يادگيري الكترونيكي (مدرن) و يادگيري چهره به چهره (سنتي) است».

دانش آموزان می بایست بعد از دیدن این فیلم به سوالاتی که در کانال منتشر می شود پاسخ داده و فردا به همراه خود به مدرسه بیاورند.

دومین قسمت از کلاس معکوس دانش آموزان پیش دبستان و دبستان علامه طباطبايي – واحد پاسداران در درس زبان انگلیسی پایه چهارم از درس ۷ کتابFamily and friends  از طریق سایت و کانال اطلاع رسانی مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی منتشر می شود.

دانش آموزان باید تکالیف کتاب workbook صفحه های ۴۸ و ۴۹ را حل کنند.

برای دیدن این مستند به لینک زیر در کانال مجتمع علامه طباطبایی در سایت آپارات مراجعه کنید.
https://www.aparat.com/v/WzcQl

اخبار پیشنهادی