همکارشو؛ برنامه چهارمی‌های واحد نیاوران

دانش آموزان پایه چهارم دبستان علامه طباطبایی – واحد نیاوران، به دبیرشان در برگزاری کلاس های آنلاین کمک می کنند.

در کلاس های آنلاین واحد نیاوران، هر درس یک فیلم یا یک پاورپوینت دارد. در برنامه «همکار شو» هر بار یک دانش آموز همکار دبیر می شود. آموزگار پایه چهارم، فیلم مرتبط با درس آن روز را قبل از کلاس برای آن دانش آموز ارسال می کند.

سپس دانش آموز فیلم را می بیند و درباره درس آن روز تحقیق می کند و در کلاس، هر چیزی که یاد گرفته است را به هم کلاسی هایش نیز آموزش می دهد. این برنامه با هدف افزایش اعتماد به نفس، یادگیری بهتر و ایجاد انگیزه در دانش آموزان، اجرا می شود.

دانش آموزان ۴۵ دقیقه با هم گپ می زنند!

دانش آموزان پایه چهارم دبستان علامه طباطبایی – واحد نیاوران، ۴۵ دقیقه از یک روز تعطیل، به همراه دبیرشان دور هم جمع می شوند و به گفت و گو می نشینند.

«شیوا قربانی» دبیر پایه چهارم واحد نیاوران، درباره اجرای برنامه دورهمی می گوید: «دانش آموزان برای شرکت در این کلاس اشتیاق دارند. آن ها در این کلاس با هم کلاسی هایشان صحبت می کنند و سر کلاس با هم خوراکی می خورند.»

قربانی درباره یکی از برنامه های«دورهمی» در واحد نیاوران می گوید: «در یکی از برنامه ها از یک مشاور دعوت کردیم که همراه ما باشد. او به دانش آموزان گفت که یک نوشته یا نقاشی به همراه خود به کلاس بیاورند. دانش آموزان با نقاشی ها و نوشته هایشان در کلاس شرکت کردند. او آثار بچه ها را دید و با توجه به نقاشی ها و نوشته ها، با هر کدام از آن ها صحبت کرد.»

این برنامه با هدف ایجاد شادی و رفع خستگی در دبستان پسرانه علامه طباطبایی – واحد نیاوران برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی