هفته اول پایگاه تابستانی در واحد شریعتی چطور گذشت؟

پایگاه تابستانی دانش آموزان دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی از ۲۳ تیر تا ۲۲ مردادماه برگزار می شود.

دانش آموزان دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی در هفته اول پایگاه تابستانی به اردو رفتند، در کلاس های توجیهی پژوهشی شرکت کردند و کلاس های درسی شان را آغاز کردند. پایگاه تابستانی برای دانش آموزان واحد شریعتی از ۲۳ تیرماه آغاز شد و تا ۲۲ مردادماه ادامه دارد. دانش آموزان در این چهار هفته از شنبه تا چهارشنبه به مدرسه می آیند. کلاس های آموزشی، پژوهشی، اردوهای درون و بیرون شهری و مسابقات ورزشی از برنامه های دانش آموزان واحد شریعتی در پایگاه تابستانی است.

انتخاب رشته های پژوهشی

در روز نخست پایگاه کلاس توجیهی رشته های پژوهشی برای دانش آموزان پایه دهم برگزار شد. در این جلسه دبیران واحد شریعتی رشته های پژوهشی اندروید، رباتیک، الکترونیک، سازه ماکارونی، انیمیشن و نانو را به دانش آموزان معرفی کردند. دانش آموزان در دومین روز از پایگاه تابستانی رشته هایشان را انتخاب و به کلاس رفتند.

اولین اردو؛ اسب سواری و تیراندازی

اولین اردوی تابستانی دانش آموزان پایه دهم و یازدهم دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی در اردوگاه مهام برگزار شد. دانش آموزان در این اردو اسب سوار شدند، به اهداف متحرک تیراندازی کردند و با موتور چهارچرخ مسابقه دادند. اردوی بعدی دانش آموزان یکشنبه ۳۰ تیرماه برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی