نویسنده‌های کوچک با هم رقابت می‌کنند

جلسه شورای آموزگاران پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس چهارشنبه ۲۰ دی با حضور مدیر ، معاونان و دبیران، با موضوع و محوریت «نویسنده کوچک ، اندیشمند فردا» و «مدرسه کتابخانه مدار» در کتابخانه مدرسه برگزار گردید.

«نجمه امراللهی»، مدیر واحد تهرانپارس در این جلسه با اشاره به شروع ثبت نام در مدارس مقطع ابتدایی علامه طباطبایی، تاکید کرد که فعالیتهای مثبت و هدفدار آموزشی ، انضباطی ، پرورشی و تربیتی نقش بسیار مهمی در جذب دانش آموزان دارد. وی از آموزگاران خواست که بودجه بندی دروس خود را حداکثر تا پایان دی ماه اعلام کنند تا برای آمادگی دانش آموزان در امتحانات جامع مجتمع اقدامات لازم صورت گیرد. او همچنین خاطر نشان کرد که تکالیف می بایست بر اساس تفاوتهای فردی دانش آموزان بوده و از کمیت مناسب برخوردار باشند.

در بخش دیگری از جلسه شورای آموزگاران، «شهره زیوری» ، دبیر ادبیات پایه پنجم و ششم واحد تهرانپارس، در خصوص  مسابقه «نویسنده کوچک، اندیشمند فردا» که هرساله در مقطع دبستان در سطح منطقه و کشور انجام می شود، توضیحاتی ارائه کرد. دانش آموزان در هر پایه تحصیلی با نوشتن یک داستان کوتاه می توانند در مسابقه «نویسنده کوچک، اندیشمند فردا» شرکت کنند. تعدادی داستان نیمه تمام برای ایده گرفتن دانش آموزان، از طرف اداره آموزش و پرورش در اختیار آنها قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی