سه گانه دوازدهمی های پاسداران در ماه های منتهی به کنکور

دانش آموزان پایه دوازدهم دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران از ۲۲ فروردین در سه طرح آموزشی شرکت کردند. طرح هایی که به گفته «محمد جهانشاد» مشاور کنکوری های این واحد تداخلی با هم ندارند و در یک راستا ایجاد شده اند: «دانش آموزان ما از اواخر فروردین در سه طرح آموزشی شرکت کردند؛ طرح هایی که هم زمان شروع شدند اما از نظر موضوعی تداخلی با هم ندارند و شرکت در آن ها مستلزم شرکت نکردن در طرح دیگری نیست.»

مدرسه موازی یکی از طرح های موفق این بسته آموزشی است؛ جهانشاد می گوید: «طرح مدرسه موازی از ۲۲ فروردین برای دوازدهمی ها شروع شد. هدف از این طرح، آماده شدن دانش آموزان برای امتحانات پایان ترم است؛ امتحاناتی که معمولا بخاطر وجود کنکور، به حاشیه می روند اما تاثیر بسیار مهمی در نتیجه دانش آموزان داشته و نمی توان آن را نادیده گرفت. در این طرح که تا ۲۵ اردیبهشت ادامه دارد، علاوه بر تشکیل کلاس آنلاین، از فارغ التحصیلان موفق سال گذشته هم به عنوان نیروی پشتیبانی برای حل نمونه سوالات امتحانی استفاده می شود.»

همزمان با مدرسه موازی، طرح سه در پنج کلید خورد؛ مسئول آموزش پایه دوازدهم با تاکید بر اهمیت این طرح، گفت: «بعد از عید، بیشتر برنامه های پایه دوازدهم سمت مرور مطالب و جمع بندی درس ها می رود. این طرح هم با هدف مرور سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم در حال برگزاری است. مدت زمان این طرح، پنج هفته و با برنامه ویژه مطالعاتی، تدریس آنلاین و محتوای آفلاین دنبال می شود.»

آخرین طرح سه گانه بعد از عید کنکوری های پاسداران، شرکت در کنکور آزمایشی است. به گفته جهانشاد، کنکورهای آزمایشی این طرح به صورت موضوعی و جداگانه برگزار می شود: «این طرح شامل ۱۰ کنکور آزمایشی است که برای درس های عمومی و اختصاصی به ترتیب در روزهای دوشنبه و پنج شنبه به صورت جداگانه برگزار می شود.»

اخبار پیشنهادی