دو اردوی پر هیجان در یک روز

آخرین اردوهای سال تحصیلی ۹۸ -۹۷ برای دانش آموزان نیاورانی با لحظاتی به یاد ماندنی همراه بود.

دانش آموزان پایه های چهارم تا ششم پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد نیاوران برای اولین بار پینت بال را تجربه کردند. سمانه طهماسبی مسئول فرهنگی مدرسه در این باره گفت: «با نظرسنجی هایی که در طول سال از دانش آموزان داشتیم متوجه شدیم که آنها به پینت بال علاقمند هستند. به همین دلیل اردوی آخر سال تحصیلی را با توجه به نظرات آنها برنامه ریزی کردیم.»

برای دانش آموزان پایه های پیش دبستانی تا سوم اردوگاه توانا به عنوان مکان اردو انتخاب شد. این اردوگاه ویژه کودکان و نوجوانان ساخته شده و بخش های متنوعی مانند باغ طوطی با وسایل چوبی و باغ سیمرغ دارد. طهماسبی گفت: «باغ سیمرغ در واقع یک فضای جنگلی است که زمین آن کاملا با برگ پوشیده شده است. بچه ها از این قسمت اردوگاه خوششان آمد و برای مدت زیادی در باغ سیمرغ بازی کردند و لذت بردند. برنامه آب بازی با تفنگ آب پاش هم برای بچه ها در نظر گرفته شده بود که با توجه به هوای خوب و آفتابی روز دوشنبه خوشبختانه توانستیم آن را اجرا کنیم.»

وی افزود: «برای میان وعده دانش آموزان سیب زمینی کبابی تدارک دیدیم و بچه ها در برپا کردن آتش و آماده کردن میان وعده همکاری کردند.»

نواموزان نیاورانی در روزهای آینده جشن الفبا و جشن فارغ التحصیلی را در پیش دارند.

اخبار پیشنهادی