دوازدهمی های واحد پاسداران در تابستان چطور درس می خوانند؟

پانسیون مطالعاتی دانش آموزان پایه دوازدهم دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران از ۲۲ تیر تا ۱۴ شهریور برگزار می شود. پاسدارانی ها شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۱۵ تا ۲۰:۳۰ در این پانسیون شرکت می کنند. پانسیون دانش آموزان در روزهای دوشنبه از ۸ صبح آغاز می شود. همچنین این برنامه روزهای ۳۱ تیر و ۱۴ مرداد تا ساعت ۱۵ تشکیل می شود و ۱۱ شهریور به دلیل اردوی تفریحی دانش آموزان برگزار نخواهد شد.

جزییات پانسیون مطالعاتی

پانسیون مطالعاتی، اردوی مطالعاتی روزانه کنکوری های واحد پاسداران است. آن ها در ساعات مشخص در سالن مطالعه مدرسه حاضر می شوند و بر اساس برنامه، مطالعاتشان را آغاز می کنند. نیروهای رفع اشکال، دبیران، فارغ التحصیلان قدیمی مدرسه و مشاوران در طول پانسیون در کنار دانش آموزان هستند. هدف از این برنامه جمع بندی مطالب درسی پایه و تثبیت مفاهیم تدریس شده پایه دوازدهم است.

آزمون روزهای پنج شنبه

دانش اموزان پایه دوازدهم دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران هر پنج شنبه در آزمون هفتگی شرکت می کنند. اولین آزمون پاسدارانی ها ۲۷ تیرماه برگزار می شود. بودجه بندی امتحانات از قبل به دانش آموزان داده می شود. هدف از آزمون های هفتگی ارزشیابی نوع مطالعه دانش آموز در هفته و برنامه ریزی برای هفته آینده است. دانش آموزان رشته ریاضی در اولین آزمون هفتگی شان به سوالاتی از درس های دینی و حسایان پاسخ می دهند. دانش آموزان رشته تجربی هم باید سوالات دینی و ریاضی را حل کنند.

اخبار پیشنهادی