دهه فجر انقلاب اسلامی گرامی باد

دانش آموزان مدارس مجتمع علامه طباطبایی در مقاطع پیش دبستان و دبستان، دوره اول و دوره دوم دهه فجر امسال را با برنامه های متفاوتی پشت سر گذاشتند؛ برنامه هایی با زمینه های ورزشی، هنری، فرهنگی و آشنایی با انقلاب اسلامی؛ در ادامه نگاهی به این برنامه ها در مدارس مجتمع علامه طباطبایی خواهیم داشت.

مسابقه سرزمین پارسی؛ ویژه برنامه پاسدارانی ها به مناسبت دهه فجر
دانش آموزان پیش دبستان و دبستان پسرانه علامه طباطبایی – واحد پاسداران تا ۲۲ بهمن می توانند در مسابقه سرزمین پارسی شرکت کنند. عکاس از یک نماد ایرانی، اجرای دابسمش و پوشش اقوام مختلف از موضوعات شرکت در این جشنواره است. 
دانش آموزان پیش دبستان و دبستان پسرانه علامه طباطبایی – واحد پاسداران به مناسبت دهه فجر حیاط مدرسه شان را تزیین کردند.

ساخت روزنامه دیواری در واحد فرمانیه
دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد فرمانیه به مناسبت دهه فجر، روزنامه دیواری درست کردند. موضوع روزنامه های دیواری فرمانیه ای ها بر اساس محتوای درس مطالعات اجتماعی است.

آشنایی گلستانی ها با تاریخ انقلاب اسلامی
دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان در دهه فجر، هر روز با اتفاقات تاریخی پیروزی انقلاب اسلامی آشنا می شوند. عنوان این برنامه  «روزشمار تاریخ» است. در برنامه «روزشمار تاریخ» هر روز ساعت ۱۸ مطالبی در کانال های اطلاع رسانی مدرسه منتشر می شود و دانش آموزان با وقایع همان روز، در روزهای انقلاب آشنا می شوند.

«یک مسابقه، ده سوال»؛ برنامه فرهنگی آبشناسانی ها در دهه فجر
دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان به مناسبت دهه فجر در مسابقه فرهنگی «ده سوال» شرکت می کنند. آبشناسانی ها برای شرکت در این مسابقه تا ۲۲ بهمن فرصت دارند که پاسخ ۱۰ سوال با موضوع پیروزی انقلاب را به مربیان فرهنگی مدرسه ارسال کنند. از بین دانش آموزانی که به سوالات پاسخ صحیح داده اند، به قید قرعه به ۱۰ نفر جایزه اهدا می شود.

جشن آغاز دهه فجر در واحد میرداماد
کادر دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد ۱۲ بهمن همزمان با شروع دهه فجر از دانش آموزانی که در مدرسه حضور داشتند پذیرایی کردند. 

مسابقه داستان نویسی واحد پاسداران ویژه دهه فجر
دانش آموزان دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران به مناسبت دهه فجر در مسابقه داستان نویسی این واحد شرکت می کنند. 
موضوع داستان های دانش آموزان، آزاد است. مهلت ارسال آثار برای شرکت در این مسابقه تا ۲۷ بهمن ماه است. برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال های اطلاع رسانی واحد پاسداران مراجعه کنید.

پویش سرود خوانی دهه فجر در واحد تهرانپارس
دانش آموزان پیش دبستان و دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس، به مناسبت آغاز دهه فجر در پویش سرود دسته جمعی شرکت می کنند. آن ها به همین مناسبت در چالش های نقاشی، کاردستی، تهیه کلیپ و موسیقی با موضوع کشور ایران شرکت کرده و آثارشان را تا ۲۲ بهمن برای مسئول فرهنگی مدرسه ارسال خواهند کرد.

مسابقه پاسدارانی ها به مناسبت دهه فجر
دانش آموزان دبیرستان پسرانه دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران به مناسبت دهه فجر در مسابقه «گل کوچیک» شرکت می کنند.
پاسدارانی ها برای ثبت نام در این مسابقه تا دوشنبه ۴ بهمن ماه فرصت دارند.

برگزاری مسابقه عکاسی در واحد شریعتی 
دانش آموزان دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی به مناسبت دهه فجر در مسابقه عکاسی این واحد شرکت می کنند. در کنار مسابقه عکاسی، فیلم هایی با موضوع آشنایی با انقلاب اسلامی در کانال های اطلاع رسانی واحد شریعتی بارگذاری شد.

اخبار پیشنهادی