جشن پایان نیمسال تحصیلی در واحد پاسداران برگزار شد

جشن پایان نیمسال تحصیلی در دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران، پنج شنبه ۵ بهمن ماه برگزار شد. در این جشن کادر اجرایی، معلمان، خانواده ها و دانش آموزان پایه دهم واحد پاسداران حضور داشتند. توزیع کارنامه های امتحانات نوبت اول دانش آموزان، آشنایی اولیاء و معلمان مدرسه و تقدیر از دانش آموزان برتر در زمینه های مختلف از جمله مهمترین برنامه های این جشن بود.

شادی دانش آموزان مهمترین اولویت مدرسه است

در ابتدای این مراسم محمد طاهری مدیر دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران فعالیت های مدرسه را در قالب مفهوم شادی تشریح کرد. طاهری با بیان اینکه شادی به معنای توانمند سازی روحی دانش آموزان است، گفت: «دانش آموزان بیشتر از هر قشر دیگر به شادی احتیاج دارند زیرا در سن مهمی هستند و توجه به مسائل روحی آنها اهمیت ویژه ای دارد. از طرف دیگر آمادگی ذهنی برای درس خواندن هم با شادی افزایش پیدا می کند بنابراین باید بیشتر از قبل به شاد بودن توجه کنیم.این موضوع از اولویت های دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران است.»

طاهری درباره روش های پرنشاط کردن محیط آموزشی گفت: «شادی عموما در فعالیت های فوق برنامه مدرسه وجود دارد و به همین دلیل دانش آموزان از این برنامه ها استقبال خوبی می کنند. بنابراین سعی می کنیم در چنین برنامه هایی از توان و ظرفیت دانش آموزان استفاده کنیم. در این جشن هم دانش آموزان نقشی مهم در برنامه ریزی و اجرا داشتند.» در این مراسم همچنین محمد جهانشاد مشاور پایه دهم واحد پاسداران درباره تفاوت های مهم دوره اول دبیرستان با پایه دهم برای اولیاء سخنرانی کرد.

تقدیر از دانش آموزان برتر

اولین فعالیت دانش آموزان در جشن پایان نیمسال اول در دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران اجرای گروه سرود بود. این گروه متشکل از نه نفر از دانش آموزان پایه دهم درباره شهدا سرودی را اجرا کرد که با استقبال خانواده ها و معلمان پاسدارانی همراه بود. سپس دارا ثباتی دانش آموز هنرمند پایه دهم واحد پاسداران به اجرای موسیقی زنده پرداخت. ثباتی چند قطعه زیبا با ساز پیانو برای حضار اجرا کرد. در ادامه مستند ساخته دانش آموزان پایه دهم مدرسه به نمایش درآمد.

تقدیر از دانش آموزان برتر در زمینه های آموزشی، فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه های این جشن بود. در این برنامه همچنین دانش آموزان از معلمان پایه دهم با اهدای گل تشکر و قدردانی کردند.

جشن پایان نیمسال اول در دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران با تحویل کارنامه های دانش آموزان پایه دهم به اولیاء و پذیرایی از آنان به پایان رسید.

اخبار پیشنهادی