تهرانپارسی ها در طرح «هفته دی» مهارت یاد می گیرند

جلسه شورای آموزگاران پیش دبستان و دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس، با حضور مدیر، معاونین و آموزگاران مدرسه چهارشنبه ۱۹ آذر به صورت آنلاین برگزار شد.

 در این جلسه درباره جشن شب یلدا، اجرای طرح هفته دی و اجرای طرح های شادی آور در کلاس صحبت شد.

جزییات طرح «هفته دی»

تهرانپارسی ها در طرح «هفته دی» مهارت های مختلفی یاد می گیرند. این طرح از شنبه ۲۹ آذر به مدت یک هفته برگزار می شود. «نجمه امرالهی» مدیر واحد تهرانپارس درباره این طرح می گوید: «با توجه به شرایط برگزاری کلاس های آنلاین و آموزش مجازی، دانش آموزان و دبیران نیاز به استراحت دارند. برای ایجاد فضای بهتر برای دانش آموزان و دبیران، هفته ای را با عنوان «هفته دی» نام گذاری کردیم . در این هفته کلاس های واحد تهرانپارس به صورت مهارتی و کاربردی تر برای دانش آموزان برگزار خواهد شد.»

به گفته امرالهی دانش آموزان در این یک هفته تکالیف نوشتاری ندارند و بیشتر فعالیت های آن ها، مهارتی و بازی های جذابی هستند که مرتبط با درس همان روزشان است مثل آشپزی، بازی با ریاضی، کاردستی و نقاشی.

«هفته دی» از ۲۹ آذر شروع می شود. یکشنبه ۳۰ آذرماه نیز در زمان برگزاری کلاس های آنلاین، کادر مدرسه مهمان دانش آموزان و معلمان هستند و جشن یلدا را کنار یکدیگر به صورت آنلاین برگزار می کنند.

اخبار پیشنهادی