تقدیر از علامه ای های باسابقه در همایش مجتمع

در سومین همایش معلمان، مدیران و کارکنان مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی از ۵ نفر از معلمان و کارکنان باسابقه مجتمع تقدیر به عمل آمد. در این مراسم که چهارشنبه ۱۳ دی ماه برگزار شد، از کارکنان و معلمان باسابقه ۱۵ ساله در مجتمع علامه طباطبایی، با اهدای لوح تقدیر و سکه بهار آزادی قدردانی شد.

«حسن باقری» دبیر مطالعات اجتماعی، «علی محمودی» دبیر ریاضی و حسابان، «احمد فراهانی» مشاور هیئت موسس مجتمع، «علیرضا امیری» از همکاران مالی موسسه و «منوچهر گنج گلی» دبیر آموزش و پرورش با سابقه بیش از ۵۱ سال تدریس ادبیات افرادی بودند که در سومین همایش معلمان، مدیران و کارکنان مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی مورد تقدیر ویژه قرار گرفتند.

این ۵ همکار پیشکسوت، لوح تقدیر و هدایای خود را از دست حاج حسن توفیق حق، عضو هیئت موسس مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی دریافت کردند.

متن لوح تقدیر که به امضای حاج حسن توفیق حق رسیده، به این شرح است. «بیش از پانزده سال همراه اهداف و برنامه های مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی بوده اید تا در کنار هم آموزش و پرورش نوجوانان ایران عزیز را ارتقاء بخشیم. برای این همکاری وفادارانه و اهتمام دلسوزانه، از صمیم قلب از شما سپاسگزارم.»

«در فصل بیست و شش سالگی مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی، ما همچنان آموزش را بعنوان وسیله ای برای توجه اولیاء و دانش آموزان بسوی تعالی انسانی می بینیم و به تربیت «انسان مفید» معتقدیم. انسانی که از نظر علمی قوی و به آموزش های روز مجهز باشد، تربیت اسلامی شده و به وطنش غیرت داشته باشد. انسانی خلاق، فرهیخته و وفادار به جامعه که استعدادهایش را پرورش داده است. همزمان با سومین همایش سراسری معلمان، مدیران و کارکنان مجتمع، با اهدای بهترین آرزوها، دستتان را برای ادامه همکاری به گرمی می فشارم. ما هنوز برای رسیدن به اهدافمان راه زیادی پیش رو داریم.»

اخبار پیشنهادی