برگزاری ۴ مرحله آزمون جامع داخلی در دبستان واحد پاسداران

دانش آموزان پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران تا پایان سال تحصیلی در ۴ آزمون جامع داخلی مدرسه شرکت می کنند. این آزمون ها برای دانش آموزان پایه های سوم، چهارم و پنجم برگزار می شود. دانش آموزان در این امتحان به سوالاتی از دروس ریاضی، فارسی، علوم و مطالعات اجتماعی پاسخ می دهند. سوالات آزمون ۴۰ عدد و به صورت چهارگزینه ای هستند.

بعد از برگزاری اين آزمون ها، پاسخنامه ها به دقت بررسي و تحليل می شود تا نقاط ضعف و قوت دانش آموزان مشخص شود. سپس، در خصوص قسمت هایی از دروس که دانش آموزان نیاز به تمرین بیشتری دارند، جلسه اي با حضور مدير دبستان، معاون آموزشی و معلم مربوطه تشكيل و برنامه ريزي هاي لازم جهت رفع مشکلات انجام می شود.

مرحله نخست آزمون جامع پاسدارانی ها، چهاردهم آبان و مرحله دوم آن سوم دی ماه برگزار شد. مراحل بعدی آزمون هم در اسفند و فروردین ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری آزمون های جامع داخلی در پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران سنجش ميزان واقعي يادگيري دانش آموزان برگزار می شود. با برگزاری این امتحانات نقاط قوت و ضعف دانش آموزان در فرآيند ياددهي – يادگيري مشخص خواهد شد. مرحله بعد ازكشف نقاط ضعف، برنامه ريزي جهت اصلاح و تقويت آنها است.

اخبار پیشنهادی