برگزاری دو اردوی مطالعاتی ویژه در واحد شریعتی تا پایان سال تحصیلی

مشاور پایه یازدهم دبیرستان دوره دوم مجتمع علامه طباطبایی – واحد شریعتی برنامه های دانش آموزان را تا پایان سال تحصیلی تشریح کرد. امتحانات میان ترم، اردوهای مطالعاتی ویژه، آزمون های آزمایشی و کارگروهی های رفع اشکال از جمله این برنامه ها هستند.

«امین طالقانی» در گفتگو با سایت مجتمع علامه طباطبایی ابتدا درباره امتحانات میان ترم دانش آموزان گفت: «دانش آموزان پایه یازدهم در حال حاضر مشغول امتحانات میان ترم نیمسال دوم هستند. این آزمون ها از ۱۵ فروردین شروع شده و تا ۲۹ همین ماه ادامه خواهد داشت.امتحانات میان ترم از ساعت ۷:۱۰ تا ۸:۲۰ صبح برگزار می شود و بعد از آن کلاس های درسی روزانه تشکیل خواهد شد.»

برنامه بعدی پایه یازدهمی های واحد شریعتی، آماده شدن برای آزمون آزمایشی در ۱۴ اردیبهشت است. طالقانی درباره آماده سازی جهت این آزمون می گوید: «از ابتدای اردیبهشت اردوی مطالعاتی ما برای آزمون ۱۴ اردیبهشت شروع می شود. در این اردو درس ها طبق سرفصل های آزمون مطالعه و رفع اشکال می شود. همچنین روزانه امتحاناتی هم از دانش آموزان می گیریم تا طبق سرفصل و به صورت مرحله به مرحله مورد ارزیابی قرار گیرند. در این مدت کارگروهی ها برای رفع اشکال برگزار خواهد شد.»

طالقانی می گوید اردوی مطالعاتی نهایی سال تحصیلی مربوط به امتحانات پایانی است: « از ۱۵ اردیبهشت اردوی ویژه امتحانات پایانی شروع می شود. این اردو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و تاثیر مستقیمی بر عملکرد دانش آموزان در امتحانات خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی