برگزاری جشن پایان سال تحصیلی برای پاسدارانی های کوچک

جشن فارغ التحصیلی دانش آموزان پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران برگزار شد. پاسدارانی های کوچک در پایه های مختلف از شنبه ۲۸ اردیبهشت تا سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه به صورت جداگانه در این جشن ها شرکت کردند.

جشن دانش آموزان پیش دبستانی ۲۸ اردیبهشت برگزار شد. پاسدارانی ها در این مراسم به دو زبان فارسی و انگلیسی سرود اجرا کردند. سپس اوریگامی درست کردند و با همکلاسی هایشان مسابقه دادند. در انتها از طرف مدیر مدرسه تندیس یادبودی به دانش آموزان اهدا شد. همچنین کارنامه و گزارش تحصیلی پاسدارانی ها به اولیاء آن ها تحویل داده شد. این جشن با گرفتن عکس یادگاری به پایان رسید.

دانش آموزان پایه اول ۲۹ اردیبهشت به مدرسه آمدند تا در جشن پایان سال تحصیلی شان شرکت کنند. آن ها در این جشن نمایشی برای خانواده هایشان اجرا کردند. پیش از تحویل کارنامه ها به والدین، «مهدی احدی» معاون مدرسه در خصوص کلاس های تابستانی و برنامه های پیش روی مدرسه توضیحاتی به اولیاء ارائه داد.

مراسم جشن پایان سال دانش آموزان پایه چهارم و پنجم پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی واحد پاسداران سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه برگزار شد. قرائت قرآن به زیان های فارسی، عربی و انگلیسی، خواندن سرود و اجرای نمایش از جمله برنامه های دانش آموزان برای خانواده هایشان بود. در پایان این جشن دانش آموزان با تحویل گرفتن کارنامه هایشان، تعطیلات تابستانی را رسما آغاز کردند.

اخبار پیشنهادی