برگزاری اولین آزمون جامع آزمایشی دبیرستان های دوره دوم

اولین آزمون جامع آزمایشی دبیرستان های دوره دوم علامه طباطبایی جمعه ۱۲ آبان ماه برگزار می شود. در این آزمون دانش آموزان دوره دوم علامه طباطبایی – واحدهای پاسداران و شریعتی شرکت دارند. این آزمون از ساعت ۹ صبح روز جمعه تا ساعت ۱۲:۴۵ در واحد شریعتی برگزار می شود.

در این آزمون بر خلاف آزمون های مبحثی که شامل بعضی دروس است، از همه درسها سوال مطرح می شود و دانش آموزان در وضعیتی کاملا شبیه به جلسه کنکور سراسری در آن قرار خواهند گرفت.

در این آزمون دانش آموزان پایه دهم در رشته ریاضی- فیزیک و علوم تجربی، درسهای فارسی، عربی، دینی، زبان انگلیسی، ریاضی و شیمی را به صورت مشترک آزمون خواهند داد. همچنین دانش آموزان رشته ریاضی، درسهای فیزیک و هندسه و دانش آموزان تجربی، زیست و فیزیک را امتحان می دهند.

در پایه یازدهم دانش آموزان هر دو رشته ریاضی و تجربی درسهای فارسی، عربی، دین و زندگی، زبان انگلیسی، زمین شناسی و شیمی را آزمون خواهند داد. دانش آموزان رشته ریاضی در این پایه، حسابان، هندسه، آمار و فیزیک آزمون می دهند. دانش آموزان تجربی هم فیزیک، ریاضی و زیست را به صورت تخصصی امتحان می دهند.

چند توصیه عمومی به دانش آموزان:

* زمان برگزاری آزمون از ساعت ۹ تا ساعت ۱۲:۴۵ می باشد دانش آموزان نیم ساعت قبل از شروع آزمون در حوزه امتحانی حضور به هم رسانند.

* همراه داشتن موبایل در آزمون روز جمعه ممنوع است.

*  با توجه به طولانی بودن آزمون به همراه داشتن تغذیه مناسب تاکید می شود.

* دانش آموزان از همراه داشتن جزوه و کتاب در زمان حضور در حوزه خودداری کنند.

*  مداد، پاک کن و ساعت همراه خود داشته باشید.

بودجه بندی این امتحان به شرح زیر است:

 پایه دهم

پایه یازدهم

اخبار پیشنهادی