اردوی امتحانی کنکوری ها برگزار شد

اردوی مطالعاتی ویژه ایام امتحانات برای دانش آموزان پایه دوازدهم دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران برگزار شد. پاسدارانی های کنکوری از ۲۵ تا ۳۱ اردیبهشت ماه در این اردو شرکت کردند. در روزهایی که آزمون نهایی برگزار نمی شد، ساعت شروع اردو ۷:۳۰ صبح بود. اردوی پاسدارانی ها در روزهایی که امتحان نهایی داشتند هم ساعت ۱۰ و ۱۱ آغاز می شد. این اردو هر روز ساعت ۱۹ به پایان می رسید.

هدف از اردوی امتحانی دانش آموزان، جمه بندی درس ها برای شرکت در امتحانات نهایی بود. دانش آموزان در این اردو با حل کردن تست و مرور درس هایشان، به رفع اشکال پرداختند و مطالب را در همه درس ها جمع بندی کردند. مشاوران و معلمان پایه دوازدهم در این چند روز در کنار دانش آموزان بودند و به سوالاتشان پاسخ دادند.

برگزاری همایش های جمع بندی بخش دیگری از این اردو بود. در این همایش ها، معلمان درس های مختلف در زمان مشخصی نکات مهم درس را برای دانش آموزان توضیح می دادند و اشکالاتشان را رفع می کردند. همچنین پاسدارانی ها هر روز به سوالات کنکور سال های قبل پاسخ دادند و نتایج آزمونشان را تحلیل کردند.

اردوی قبلی پاسدارانی های کنکوری به مدت دو هفته در شهرستان آبعلی برگزار شد. دانش آموزان و مشاوران مدرسه در این اردوی شبانه روزی درس های پایه دهم و یازدهم را مرور و جمع بندی کردند.

اخبار پیشنهادی