آموزش مکعب روبیک به دبستانی های پاسداران

دانش آموزان پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران مهارت حل مکعب روبیک را یاد می گیرند. آموزش این مهارت، توسط یکی از دانش آموزان پایه دوم این واحد انجام می شود.
هدف از این برنامه، بالا بردن تمرکز، تقویت هوش و حافظه، افزایش اعتماد به نفس و شکوفایی استعداد های انسان است.فایل های مربوط به آموزش این مهارت، پایان هر هفته در کانال اطلاع رسانی واحد پاسداران قرار می گیرد.

چرا مکعب روبیک؟

شنبه ۲۲ آذر جلسه مشاوره اولیا دانش آموزان دبستانی پاسداران به صورت آنلاین برگزار شد. موضوع این جلسه سرگرمی های جایگزین فرزندان و تقویت مهارت های اجتماعی و رفتاری آن ها در شرایط دوری از مدرسه بود. از موضوعات اصلی این جلسه نوع سرگرمی و چگونگی آن بود. «سید جلال الدین سیفی» مدیر دبستان پاسداران که در این جلسه حضور داشت در این خصوص گفت: «تمرکز اصلی ما در کنار بحث آموزش، سرگرمی دانش آموزان و آموزش مهارت هایی در قالب بازی به آن ها است. آموزگاران این واحد هم مبانی و مفاهیم گسترده ای را با همین شیوه به دانش آموزان یاد داده اند. افزایش خلاقیت و به کار انداختن قدرت تفکر در دانش آموز، باید در تمامی فعالیت های مدرسه جاری باشد.»

آموزش مکعب روبیک به دانش آموزان توسط هم کلاسیشان، یکی از دستاوردهای این جلسه بود. این طرح علاوه بر سرگرم نگه داشتن دانش آموز، به قدرت تفکر و خلاقیت او هم کمک می کند.

اخبار پیشنهادی