آمادگی دوازدهمی های واحد پاسداران برای شرکت در آزمون جامع شهریورماه

دانش آموزان پایه دوازدهم دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران با شرکت در پانسیون های مطالعاتی مدرسه برای آزمون جامع ۱۵ شهریورماه آماده می شوند. پانسیون مطالعاتی دانش آموزان از ۲۲ تیر آغاز شده و تا ۱۴ شهریور ادامه دارد.

پانسیون چطور برگزار می شود؟

پانسیون مطالعاتی  دانش آموزان پایه دوازدهم دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران تا ۷ شهریورماه با حضور دبیران برگزار می شود. تا این تاریخ، کلاس های آموزشی پاسدارانی های پایه دوازدهم تا ساعت ۱۵ برگزار می شود و دانش آموزان بعد از یک ساعت استراحت از ساعت ۱۶ تا ۲۰:۳۰ در پانسیون شرکت می کنند. از ۹ شهریور ماه و با پایان یافتن کلاس های درس، پانسیون از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۰:۳۰ شب برگزار می شود.

پانسیون مطالعاتی اردوی مطالعاتی روزانه کنکوری های واحد پاسداران است. آن ها در ساعات مشخص در سالن مطالعه مدرسه حاضر می شوند و بر اساس برنامه، مطالعاتشان را آغاز می کنند. نیروهای رفع اشکال، دبیران، فارغ التحصیلان قدیمی مدرسه و مشاوران در طول پانسیون در کنار دانش آموزان هستند. هدف از این برنامه جمع بندی مطالب درسی پایه و تثبیت مفاهیم تدریس شده پایه دوازدهم است.

بخشی از این پانسیون به برگزاری آزمون های هفتگی اختصاص دارد. دانش آموزان پایه دوازدهم دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران هر پنج شنبه در آزمون هفتگی شرکت می کنند. این آزمون ها از ۲۷ تیرماه آغاز شده و آخرین آن ها ۶ شهریورماه برگزار می شود. هدف از آزمون های هفتگی ارزشیابی نوع مطالعه دانش آموز در هفته و برنامه ریزی برای موفقیت در آزمون جامع ۱۵ شهریورماه است.

اخبار پیشنهادی