آغاز اردوی مطالعاتی ویژه واحد شریعتی

اردوی مطالعاتی ویژه دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی از شنبه ۲۳ دی ماه آغاز شد. این برنامه مختص به آزمون آزمایشی است که روز جمعه ۲۹ دی ماه برگزار خواهد شد. اردوی مطالعاتی ویژه واحد شریعتی به مدت یک هفته و در مجتمع فرهنگی شهید مفتح واقع در خیابان شریعتی برگزار می شود.

دانش آموزان پایه یازدهم دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی در این اردو از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۸:۱۰ عصر در چند نوبت دروس مربوط به نیمسال اول را جمع بندی خواهند کرد. پایه یازدهمی ها در هر روز ۵ درس را جمع بندی می کنند و در انتهای اردو نیز در آزمون های روزانه شرکت خواهند کرد. پنج شنبه ۲۸ دی ماه آخرین روز این اردوی مطالعاتی ویژه است و در آن دانش آموزان می بایست در پیش آزمون شرکت کنند. پیش آزمون دقیقا شبیه به آزمون آزمایشی روز جمعه خواهد بود.

آزمون آزمایشی جمعه ۲۹ دی ماه از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۲:۴۵ در دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی برگزار خواهد شد.

در آزمون آزمایشی دانش آموزان پایه دهم در رشته ریاضی- فیزیک درسهای هندسه و فیزیک را آزمون می دهند. همچنین دانش آموزان رشته علوم تجربی در همین پایه فیزیک و زیست امتحان خواهند داد. آزمون درسهای فارسی، عربی، دینی، زبان انگلیسی، ریاضی و شیمی هم به صورت مشترک برای دانش آموزان هر دو رشته ریاضی و تجربی برگزار می شود.

در پایه یازدهم دانش آموزان رشته ریاضی می بایست به پرسش هایی از درسهای حسابان، هندسه، آمار و احتمال و فیزیک پاسخ دهند. دانش آموزان پایه یازدهم رشته تجربی هم ریاضی و زیست شناسی را به صورت تخصصی امتحان خواهند داد. همچنین دانش آموزان هر دو رشته ریاضی و تجربی درسهای فارسی، عربی، دینی، زبان انگلیسی، زمین شناسی، فیزیک و شیمی را به صورت مشترک امتحان می دهند.

بودجه بندی این امتحان سه شنبه ۱۹ دی ماه از طریق سایت مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی اعلام شد.

اخبار پیشنهادی