استند آپ کمدی دانش آموز نیاورانی در جشن نوروز

دانش آموزان در جشن نوروز پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد نیاوران سرود و نمایش و استند آپ کمدی اجرا کردند.

جشن نوروز واحد نیاوران روز سه شنبه ۲۱ اسفند برگزار شد. در این جشن نماهنگی از عکسهای سال های تحصیلی گذشته از بدو تاسیس واحد نیاوران نمایش داده شد و دانش آموزان سالهای بالاتر از دیدن عکسهای خود در پایه های پایین تر به وجد آمدند.

نوآموزان نیاورانی از ماه قبل برای این جشن برنامه های متنوعی را تدارک دیدند و اجرا کردند. دانش آموزان پایه پیش دبستانی سرود خواندند، کلاس اولی ها نمایش اجرا کردند و دومی ها اجرای پرفورمنس به همراه سرود را داشتند. دانش آموزان پایه سوم در مسابقه مشاعره شرکت کردند و چهارمی ها، پنجمی ها و ششمی ها هم سرود مشترک اجرا کردند.

طاها کلانتری دانش آموز پایه چهارم از بین دانش آموزان داوطلب به عنوان مجری برنامه انتخاب شده و اجرای برنامه های جشن به او سپرده شد. او همچنین استند آپ کمدی با موضوع مدرسه هم اجرا کرد. همچنین گروه انارک مهمان این جشن بود و نمایش و سرود شاد برای نیاورانی ها اجرا کرد.

اولیاء دانش آموزان واحد نیاوران مانند سال گذشته در این جشن هم حضوری پر تعداد داشتند و در انتهای جشن، پیک نوروزی و کارنامه تحصیلی فرزندشان را دریافت کردند.

دانش آموزان واحد نیاوران در این مراسم دسته جمعی سرود ویژه علامه طباطبایی را نیز خواندند. افزون بر این جوایز دانش آموزان برتر در جشنواره قرآنی بهشت انس اهدا شد. امیرحسین نظامی، سیدامیرمهدی اسماعیل زاده، کوروش یدالهی، امیرفرحان محسنی، کیان علی عباسپور و رادین سلیمی نیا نفرات برتر جشنواره قرآنی بهشت انس هستند. 

اخبار پیشنهادی