ارزیابی نهایی؛ موضوع جلسه انجمن اولیا و مربیان

ششمین جلسه انجمن اولیا و مربیان پیش دبستان و دبستان پسرانه علامه طباطبایی – واحد نیاوران، با حضور مدیر، معاونین آموزشی و فرهنگی مدرسه و اعضای انجمن اولیا، به صورت آنلاین برگزار شد.

موضوع این جلسه پیش ثبت نام سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، روند ارزیابی در واحد نیاوران، شرح برنامه کلاس های تابستانی و پاسخ به سوالات در مورد پایان سال تحصیلی بود.

«علی اصغر معینی» مدیر پیش دبستان و دبستان پسرانه علامه طباطبایی – واحد نیاوران، در این جلسه درباره ارزیابی دانش آموزان گفت: «تا یک ماه آینده آموزش و ارزیابی دانش آموزان ادامه دارد. پایان اردیبهشت ماه، پایان سال تحصیلی دانش آموزان است و ارزیابی نهایی آن ها در این زمان انجام می شود؛ اما ممکن است بر اساس برنامه آموزش و پرورش، دانش آموزان پایه ششم در خرداد ماه آزمون هماهنگ داشته باشند.»

مدیر واحد نیاوران همچنین در ادامه این جلسه، به تکمیل فرم نظرسنجی در سامانه آموزشی تاکید کرد و گفت: «دوستانی که هنوز فرم نظر سنجی در مورد ارزیابی همکاران را تکمیل نکرده اند، لطفا در سامانه آموزشی فرم را تکمیل کنند. این ارزیابی برای بهبود عملکرد مدرسه، اهمیت دارد.»

در پایان ششمین جلسه انجمن اولیا و مربیان واحد نیاوران، تصمیم گرفته شد که برای اجرای برنامه روز معلم، تقدیر از دبیران به صورت فردی نباشد و یک نفر به نمایندگی از همه دانش آموزان کلاس، از آموزگارشان قدر‌دانی کند.

اخبار پیشنهادی