روز دانش آموز در مجتمع علامه طباطبایی

۱۳ آبان ماه روز دانش آموز است و مدارس مجتمع علامه طباطبایی، در مقاطع تحصیلی پیش دبستان،  دبستان، دبیرستان دوره اول و دبیرستان دوره دوم برنامه ها و مسابقات فرهنگی متنوعی را برگزار کردند. در ادامه نگاهی کوتاه به فعالیت های تعدادی از مدارس مجتمع را به مناسبت روز دانش آموز خواهیم داشت.

مسابقات فوتبال دستی؛ ویژه برنامه پاسدارانی ها برای روز دانش آموز

دانش آموزان پیش دبستان و دبستان پسرانه علامه طباطبایی – واحد پاسداران به مناسبت روز دانش آموز در مسابقات فوتبال دستی شرکت می کنند. ثبت نام مسابقات «فوتبال دستی پدر و پسر» از شنبه ۸ آبان شروع شد و به مدت ۱ هفته ادامه داشت.

ویژه برنامه تهرانپارسی ها برای روز دانش آموز

دانش آموزان پایه اول دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس، به مناسبت روز دانش آموز در برنامه ای با رعایت پروتکل های بهداشتی و در حیاط مدرسه شرکت کردند. اجرای سرود ملی، مسابقه و بازی، دیدار با آموزگاران و کادر مدرسه و اهدای هدیه به مناسبت روز دانش آموز از بخش های این برنامه در دبستان واحد تهرانپارس بود. دانش آموزان پایه دوم تا ششم این واحد هم در جشن مجازی روز دانش آموز، با موضوع اجرای موسیقی زنده، تهیه کاردستی، شرکت در مسابقه، اجرای دکلمه، شعرخوانی و پانتومیم، شرکت کردند. 

نیاورانی ها برای روز دانش آموز به مدرسه دعوت شدند

دانش آموزان پیش دبستان و دبستان پسرانه علامه طباطبایی – واحد نیاوران، به مناسبت روز دانش آموز و با زمانبندی مشخص، به مدرسه دعوت شدند. آن ها از شنبه ۱۵ آبان، در گروه بندی های کوچک برای دیدار با کادر مدرسه و دریافت هدیه های روز دانش آموز، به مدرسه می روند.

مسابقه کتابخوانی به مناسبت روز دانش آموز در واحد پاسداران

دانش آموزان دبیرستان پسرانه دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران به مناسبت روز دانش آموز از ۱۲ آبان در مسابقه کتابخوانی شرکت کردند. این مسابقه دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از طریق کانال های اطلاع رسانی این واحد برگزار می شود.

فرمانیه ای ها در مسابقه نوازندگی شرکت می کنند

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد فرمانیه به مناسبت روز دانش آموز در مسابقه نوازندگی شرکت می کنند. آن ها می توانند برای شرکت در این مسابقه تا ۱۳ آبان، یک قطعه کوتاه بنوازند و فایل تصویری اجرایشان را به واحد فرهنگی مدرسه ارسال کنند.

روز دانش آموز در واحد پاسداران دخترانه

 دانش آموزان دبیرستان دخترانه دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران با دریافت هدیه از مدرسه به پیشواز روز دانش آموز رفتند. رونمایی از کانون های دانش آموزی فرهنگی و انتخابات شورای دانش آموزان از دیگر برنامه های ۱۳ آبان پاسدارانی ها است.

جشنواره موسیقی و مسابقه آشپزی در واحد میرداماد

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد به مناسبت روز دانش آموز در جشنواره موسیقی و مسابقه آشپزی این واحد شرکت می کنند. میردامادی ها برای شرکت در این دو برنامه باید یک کلیپ کوتاه از نواختن موسیقی یا آشپزیبه مسئول فرهنگی این واحد بفرستند. مهلت شرکت در این برنامه های فرهنگی تا امروز است.

دو برنامه فرهنگی آبشناسانی ها ویژه ۱۳ آبان

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان به مناسبت ۱۳ آبان ماه، روز دانش آموز در دو مسابقه فرهنگی شرکت می کنند. اولین مسابقه، حل ۱۰ سوال اطلاعات عمومی است که از دروسی مثل تاریخ، جغرافیا، زیست شناسی و … برای آبشناسانی ها طراحی شده است. دانش آموزان تا ۱۴ آبان ماه فرصت دارند سوالات را پاسخ داده و جوابشان را برای مربی فرهنگی مدرسه ارسال کنند. به دانش آموزانی که جواب همه سوالات را درست داده باشند جوایزی اهدا می شود. «صدای برتر» دومین مسابقه ای است که دانش آموزان واحد آبشناسان به مناسبت روز دانش آموز در آن شرکت می کنند. دانش آموزان برای شرکت در این مسابقه باید فیلم های آوازخوانی خود به شکل پاپ یا سنتی را به صورت افقی ضبط کرده و برای مربی فرهنگی مدرسه ارسال کنند.

ویژه برنامه روز دانش آموز در واحد پاسداران دوره دوم

دانش آموزان دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران به مناسبت روز دانش آموز، بیننده مستندی که بخش فرهنگی این واحد از اولیا، محصلان و همکاران این مدرسه ساخته، در کانال های اطلاع رسانی شان هستند.

اخبار پیشنهادی