تشریح ساختار جدید، ماموریت ها و برنامه های ۱۴۰۱ 

گردهمایی سالانه مدیران مدارس و معاونت های حوزه ستادی مجتمع فرهنگی-آموزشی علامه طباطبایی، بیست و چهارم اسفند ماه ۱۴۰۰، با حضور اعضای هیات موسس، اعضای هیات مدیره و مدیر مجتمع برگزار شد. 
در این مراسم، حاج حسن توفیق حق، رئیس هیات موسس مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، از خدمات معلمان، مربیان، مشاوران و کادر اجرایی مدارس دوازده گانه علامه طباطبایی و پرسنل حوزه ستادی در سال ۱۴۰۰ قدردانی کرد. وی با اشاره به شرایط سخت کار در دوره کرونا، یاد همکاران سفر کرده را گرامیداشت و از خدمات دلسوزانه مرحوم جلال الدین سیفی، مدیر سابق دبستان علامه طباطبایی- واحد پاسداران تقدیر کرد. حاج حسن توفیق حق همچنین با اشاره به وظایف و مسئولیت های سنگین هیات مدیره و  مدیران ارشد مجتمع، از تلاش های دلسوزانه معاونت های حوزه ستادی و مدیران مدارس در مقاطع ابتدایی، متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم تشکر کرد. 
رئیس هیات موسس مجتمع علامه طباطبایی، مدیران و همکاران مجتمع را به استمرار کار برای خدا و تلاش برای تربیت «انسان مفید» دعوت کرد و گفت: «از سال ۱۳۷۲ که اولین مدرسه علامه طباطبایی را تاسیس کردیم، موانع و مشکلات زیادی با عنایت خدواند متعال و تلاش و همراهی مدیران و همکاران همراه مان از پیش روی برداشته شده است.» حاج حسن توفیق حق، مسیر پیش روی مجتمع را روشن و امیدوار کننده دانست و تصریح کرد: «اطمینان دارم با ادامه تلاش شما و برنامه ریزی هایی که انجام داده اید، روز به روز شاهد پیشرفت و اعتلای بیشتر مجتمع خواهیم بود.»

تشریح ساختار جدید و ماموریت ها توسط مدیرعامل مجتمع
یاسر توفیق حق، عضو هیات موسس مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی و مدیرعامل «موسسه اندیشه مهر علامه طباطبایی» در این گردهمایی سالانه مدیران مدارس و معاونت های ستادی، از زحمات همه مدیران، معلمان، مربیان، مشاوران و پرسنل اجرایی مدارس و ستاد مجتمع قدردانی و اهم تغیییرات و فعالیت های سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد.
یاسر توفیق حق، با اشاره به تشکیل هیات مدیره مجتمع در سال ۱۴۰۰ برای تمهید بهتر امور و  تصمیم سازی جمعی، از خدمات اعضای هیات مدیره تشکر و اظهار امیدواری کرد که با ساختار جدید، روند تعالی مجتمع با ثبات و شتاب بیشتری داشته باشد. مدیرعامل مجتمع همچنین، کلیات ماموریت ها و مسئولیت های اجتماعی مجتمع در سال ۱۴۰۱ را بیان نمود.

جوادزاده: همدلی و همراهی همکاران عامل موفقیت بود
در گردهمایی سالانه مدیران، مصطفی جوادزاده، مدیر مجتمع علامه طباطبایی، نیز ضمن تشکر از همه همکاران مدارس و ستاد برای پشبرد اهداف مجتمع در سال ۱۴۰۰، نکاتی را برای بهبود عملکرد اجرایی مجتمع در سال آینده مطرح کرد. وی همدلی و همراهی موجود بین مدیران ارشد، مدیران میانی و همه همکاران شاغل در مدارس و ستاد را از عوامل مهم موفقیت مجتمع در سال سخت ۱۴۰۰ دانست.
در این مراسم برخی از مدیران مدارس و معاونت های حوزه ستادی، دیدگاه های خود را بیان کردند. گردهمایی اعضای هیات موسس و مدیران مدارس دوازده گانه و معاونت های حوزه ستادی، با گرفتن عکس دسته جمعی پایان یافت.

اخبار پیشنهادی