۵۶۵ نفر در مدارس علامه طباطبایی پذیرفته می شوند

۵۶۵ نفر پس از قبولی در آزمون ورودی پایه هفتم و مصاحبه حضوری، در پنج واحد دبیرستان های دوره علامه طباطبایی پذیرفته می شوند. 

به گزارش خبرنگار «وب سایت علامه»، واحد آبشناسان با ۱۸۰ نفر بیشترین ظرفیت جذب دانش آموز را به خود اختصاص داده است. اسامی قبول شدگان آزمون ورودی فردا (جمعه ۲۲/۲/۹۶) اعلام می شود. اگر می‌خواهيد با بزرگترين و مجهزترين مدرسه از دبيرستان‌های دوره اول مجتمع علامه‌طباطبايی آشنا شويد به واحد آبشناسان بياييد. مدرسه‌ای با ۵۵۰۰ متر فضای آموزشی، ۲۰ کلاس درس و ۵۵۱ دانش‌آموز. واحدی که سالن ورزش اختصاصی دارد، برای ربات دانش‌آموزان زمين بازی اختصاصی تدارک ديده و تجهيزات آزمايشگاهی، کارگاهی و لابراتوار زبانش را در مکانی مناسب، آماده استفاده محصلان کرده‌ است. همه کلاس‌های اين واحد آموزشی، هوشمند و مطابق استانداردهای روز فضاهای آموزشی است. دبيرستان دوره اول علامه طباطبايی – واحد آبشناسان در سال ۱۳۸۴ راه اندازی شده ‌است.

بنابر اعلام معاون آموزشی مجتمع علامه طباطبایی، واحد میرداماد ۱۲۰ نفر از دانش آموزان قبول شده در آزمون ورودی و مصاحبه حضوری را جذب خواهد کرد. دبيرستان دوره اول علامه‌طباطبايی واحد ميرداماد با دوازده کلاس درس و يک کلاس سمعی و بصری، نمازخانه، کارگاه و آزمايشگاه ميزبان دانش‌آموزان است.

 قرار است دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی- فرمانیه نیز ۱۰۵ نفر از پذیرفته شدگان را جذب کند. مسئولان واحد فرمانیه، بهترين راه آموزش محتوای دروس را با تشکيل منظم جلسات گروه‌های مختلف درسی انتخاب می‌کنند و پس از آن با همکاری مشاوران آموزشی و معلمان زبده، دانش‌آموزان را در سيستم آموزشی صحيح هدايت می‌کنند. دبيران می‌کوشند در بستر اين سيستم و با ايجاد تعامل آموزشی دو طرفه، مطالب هر درس را به‌صورت مفهومی به دانش‌آموزان منتقل کنند. از همين روست که واحد فرمانيه چونان ساير واحد‌های مجتمع علامه‌طباطبايی، توانسته است جايگاه آموزشی ارزشمندی بدست آورد.

با اعلام معاونت آموزشی مجتمع، دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی- واحد پاسداران می تواند ۱۰۰ نفر از پذیرفته شدگان را ثبت نام کند. این مدرسه، در تیرماه سال ۱۳۹۵ در منطقه ۴ شهر تهران دبیرستان دوره اول واحد پاسداران تاسیس شد . واحد پاسداران با ۴ کلاس درس و در مجموع ۷۲ دانش اموز و به روزترین ازمایشگاه ، کارگاه و کتابخانه فعالیت خود را آغاز کرد .

ظرفیت پذیرش واحد گلستان نیز ۶۰ نفر در نظر گرفته شده است که دانش  آموزان قبول شده را با توجه به اولویت انتخاب آنها ثبت نام می کند. مسئولان  واحد گلستان معتقدند آموزش بايد هم‌ راستا با تحقق روياها و آرزوهای دانش‌آموزان باشد. دبيرستان دوره اول علامه‌طباطبايي- واحد گلستان با به کارگيری سيستم‌های آموزشی جديد بر آن است تا توانمندی‌های دانش‌آموزان را در راستای تحقق اهدافشان در بهترين مسير رشد، هدايت کند. «سيستم آموزشی يادگيری معکوس» از سال گذشته برای برخی دروس در واحد گلستان اجرايی شده ‌است.

دانش آموزان از عصر فردا (جمعه ۲۲ اردیبهشت) می توانند با مراجعه به بخش سامانه ثبت نام در سایت www.alameh.ir  می توانند نتایج آزمون را دریافت کنند.

اخبار پیشنهادی