افتتاح آموزشگاه زبان های خارجی کلاسیکو

آموزشگاه زبان های خارجی کلاسیکو با همکاری دبیران واحد زبان مجتمع علامه طباطبایی از امروز ۱۹ آبان ماه آغاز به کار کرد. آموزشگاه زبان کلاسیکو در دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران و بعد از پایان ساعت کاری مدرسه، از ساعت ۱۶ تا ۲۱ فعالیت خواهد داشت.

«محمد محمدی ساعی» مدیر آموزشگاه، «ابراهیم دادرس» مسئول آموزش، «مریم مقدمی» سوپروایزر مقدماتی و «مهیار اکبری» مدیر داخلی و مشاور آموزشگاه زبان های خارجی کلاسیکو هستند.

«محمد محمدی ساعی» مدیر آموزشگاه درباره فعالیت های کلاسیکو می گوید: «در این آموزشگاه دوره های مختلفی مثل دوره های ترمیک، که در هفته چند جلسه برگزار می شود و دوره های ویژه آخر هفته ها برگزار خواهد شد. تمام دوره ها هم به صورت مجازی و هم حضوری برگزار می شود.»

مخاطبان آموزشگاه زبان کلاسیکو چه افرادی هستند؟ محمدی می گوید: «در آموزشگاه زبان، بسته به سطح هر فرد کلاس متناسب با او برگزار خواهد شد. از نظر سنی هم دوره مقدماتی آموزش ها شامل کتاب هایی برای کودکان زیر هفت سال و در مرحله بعدی کتاب هایی برای بزرگسالان است. هدف کلی آموزشگاه کلاسیکو آموزش زبان به شکل حرفه ای برای همه افرادی است که علاقه به آموزش دقیق و درست زبان های خارجی دارند.»

متقاضیان ثبت نام در آموزشگاه زبان های خارجی کلاسیکو می توانند همه روزه (به جز روزهای تعطیل و جمعه ها) از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به آدرس پاسداران، میدان هروی، خیابان شهید افشاری(ساقدوش)، نبش گلستان دوم، پلاک ۱۱۴ مراجعه کرده و یا با تلفن ۷۷۷۰۸۰۲۲ تماس بگیرید.

اخبار پیشنهادی