جلسات مشاوره هشتمی های آبشناسانی چطور برگزار می شود؟

دانش آموزان پایه هشتم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان از هفته دوم مهرماه در جلسات مشاوره فردی شرکت می کنند. این دور مشاوره، سومین نوع مشاوره هشتمی های واحد آبشناسان از ابتدای پایگاه تابستانی دانش آموزان تا پایان مهرماه است.

علیرضا دیده خانی مشاور دانش اموزان پایه هشتم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان درباره این جلسات می گوید: «اولین جلسات مشاوره با دانش آموزان بعد از پایگاه تابستانی و برگزاری آزمون جامع سوم شهریورماه برگزار شد. در این جلسات نتایج آزمون و برنامه های تابستان را تحلیل و در باره نقاط ضعف و قوت دانش آموزان صحبت کردیم.»

دور دوم جلسات مشاوره هشتمی ها از هفته دوم مهرماه آغاز شده است. «مشاوره های فردی دانش آموزان از هفته دوم مهرما شروع شده است. این جلسات براساس براساس برنامه های قبلی که به دانش آموزان دادیم برگزار می شود. آزمون های هفتگی دانش آموزان ما هم از ۲۴ مهرماه شروع شده است. ادامه جلسات مشاوره درمورد این آزمون ها هم هست. یعنی در این جلسات، نتایج آزمون ها و نقاط ضعف و وقت هر دانش آموز را بررسی می کنیم. برنامه های مطالعاتی ویژه هر فرد، متناسب با نتایج تحلیل ها به بچه ها ارائه می شود. تمرکزمان بیشتر بر دانش آموزانی است که نیاز به تلاش بیشتری دارند و نتوانستنه اند نتایج دلخواه را در این آزمون های هفتگی کسب کنند تا برای آزمون جامع به آمادگی کامل برسند.»

به گفته دیده خانی، بخش دیگری از مشاوره دانش آموزان به صورت گروهی انجام می شود: «بخش دیگری از جلسات مشاوره هشتمی های واحد آبشناسان به صورت گروهی در کلاس ها انجام می شود. در جلسات گروهی مشاوره در مورد روشهای مطالعه، برنامه نویسی، خلاصه نویسی، اجرای برنامه های درسی و اصول روش های مطالعه با دانش آموزان صحبت می کنیم.»

اخبار پیشنهادی