پاسدارانی ها به مدرسه رفتند

سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران از شنبه ۲ مهر ماه آغاز شد. پاسدارانی ها بعد از حضور در مدرسه و شرکت در مراسم صبحگاه، در کلاس ها اولین روز رسمی شروع سال تحصیلی جدید شرکت کردند.
پاسدارانی ها پیش از شروع کلاس هایشان، از آخرین هفته تیر ماه در پایگاه تابستانی مدرسه شرکت کردند. برنامه های آموزشی، مشاوره های تحصیلی، اردو و برنامه های فرهنگی و جلسه با اولیا از مهم ترین برنامه های پایگاه تابستانی پاسدارانی ها در طول ۶ هفته پایگاه تابستانی بود.

«تورج قاسمی» مدیر واحد پاسداران درباره برنامه های سال تحصیلی پیش رو می گوید: «مجموع فعالیت های واحد پاسداران در پایگاه تابستانی که داشتیم با هدف آمادگی دانش آموزان و کادر اجرایی مدرسه برای شروع سال تحصیلی انجام شد. حضوری شدن مدرسه فرصت بسیار مناسبی برای برنامه ریزی های فرهنگی و آموزشی بهتر برای دانش آموزان است؛ دانش آموزانی که دو سال گذشته در خانه درس خوانده اند و از فضای مدرسه دور بوده اند. حالا که فرصت بازگشت به مدرسه فراهم شده در نظر داریم تا باکلاس های درسی پیشرفته، تقویتی و کلاس های پژوهشی ویژه در رشته های مختلف در بخش آموزشی و برنامه هایی مثل برگزاری اردوهای بیرون و داخل استان، تشکیل شوراهای دانش آموزی و اعزام به مسابقات ورزشی در بخش فرهنگی، سال تحصیلی خوبی را برای دانش آموزان برنامه ریزی کنیم.»

 

اخبار پیشنهادی