تقدیر از دانش آموزان برتر نیمسال اول واحد پاسداران

از دانش آموزان برتر دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران تقدیر شد. این مراسم روز ۵ بهمن با حضور دانش آموزان پایه دهم و خانواده های آنها برگزار شد.

در این مراسم از دانش آموزان در گروه های مختلف توسط «محمد طاهری» مدیر واحد پاسداران و «محمد جهانشاد» مشاور پایه دهم این مدرسه تقدیر شد. گروه نخست از دانش آموزان که جایزه گرفتند، تیم مستند ساز این مدرسه بود. این تیم از ابتدای سال تحصیلی چند فیلم با موضوعات مختلف ساخته و برای دانش آموزان به نمایش گذاشته است. «سینا زارعی»، «کاروه آریانی»، «معراج عابد کریمی»، «امیرمحمد اردیبهشت»، «امیرحسین زورمند» و «کسری جلیلوند» اعضای این تیم هستند که تقدیر شدند.

در بخش موسیقی هم «دارا ثباتی»، «مهدیار خسروی»، «امیرعباس زمانی»، «دانا فتحعلی»، «علیرضا نامنی» و «پارسا محبی» دانش آموزانی بودند که هدایایی دریافت کردند.

همچنین «علیرضا نامنی» به عنوان دانش آموز برتر فرهنگی و «امیر افشار ارژن» به عنوان دانش آموز برتر در حوزه مسئولیت پذیری معرفی شدند. «عرفان ریاضتی» هم برای حضور در فعالیت های رشته رباتیک جایزه دریافت کرد.

در بخش دیگری از این مراسم دانش آموزان برتر پیشرفتی کلاس معرفی شدند. در رشته ریاضی «کاوه آریانی» و در رشته تجربی «محمد مهری» دانش آموزانی بودند که به جهت تلاش برای رشد درسی جایزه گرفتند.

اخبار پیشنهادی