هر روز، جشن انقلاب در واحد آبشناسان

جشن فرارسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان در سال جاری به مدت یک هفته برگزار می شود. این جشن ها از شنبه ۱۴ بهمن آغاز شده و تا ۲۱ بهمن ادامه خواهد داشت. در هفته جاری هر روز یکی از گروه های مدرسه مسئولیت برگزاری جشن انقلاب را بر عهده دارد. در واحد آبشناسان هر پایه به دو گروه تقسیم شده است و هر گروه برنامه های متنوعی را در جشن یک ساعته انقلاب تدارک می بیند. برنامه هایی مانند اجرای موسیقی زنده و سرودهای انقلابی توسط دانش آموزان، برگزاری مسابقات مختلف و بررسی تاریخ انقلاب اسلامی ایران.

اردوی تفریحی و تزیین مدرسه

در ایام دهه فجر اردوی تفریحی اُپارک (OPark) برای همه دانش آموزان واحد آبشناسان در نظر گرفته شده است که طی هفته جاری برگزار می گردد. همچنین دانش آموزان روز پنج شنبه ۱۹ بهمن در مرقد مطهر امام خمینی (ره) بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حاضر می شوند و با آرمان های ایشان تجدید میثاق می کنند. آبشناسانی ها در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن همپای دیگر اقشار مردم حضور خواهند داشت.

تزیین مدرسه و ساخت دکورهای انقلابی در مدرسه هم با مشارکت دانش آموزان انجام گرفته است. هر سال در ایام دهه فجر با همکاری دانش آموزان حال و هوای انقلابی در مدرسه به بهترین نحو شکل می گیرد.

*عکس خبر مربوط به جشن دهه فجر سال گذشته در واحد آبشناسان است.

اخبار پیشنهادی