برگزاری جشنواره های متنوع تا پایان سال ۹۶ در واحد فرمانیه

جلسه انجمن اولیاء و مربیان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد فرمانیه روز شنبه ۱۴ بهمن با حضور اعضای این انجمن و مدیر و معاونان واحد فرمانیه برگزار شد.

در این جلسه گزارش فعالیت های مدرسه در زمینه های آموزشی، فرهنگی و ورزشی به اعضای انجمن اولیاء و مربیان ارائه شد و در مورد برنامه های پیش رو تصمیم گیری به عمل آمد.

در زمینه آموزشی، حاضرین در جلسه وضعیت درسی دانش آموزان، نتایج امتحانات نوبت اول و آزمونهای جامع و کلاسی مدرسه را بررسی کردند.

در مبحث فرهنگی اردوهای مختلف از جمله اردوی تفریحی مجتمع آفتاب و اردوی پدران و پسران با نظر شرکت کنندگان در جلسه تصویب شد.

فعالیت های ورزشی دیگر موضوع جلسه امروز بود. نتایج مسابقات طلیعه نور و وضعیت تیم های واحد فرمانیه در این المپیاد مورد بحث قرار گرفت و گزارش شرکت در مسابقات منطقه ۱ هم ارائه گردید. علاوه بر این گزارشی از نتایج و روند آماده سازی دانش آموزان برای شرکت در مسابقات قرآنی بهشت انس در اختیار عضای انجمن اولیاء و مربیان قرار گرفت.

در جلسه امروز برگزاری چند جشنواره مورد موافقت قرار گرفت. بر این اساس جشنواره هایی از جمله کمدتکانی، جشنواره خیریه غذا و جشنواره سفره هفت سین تا پایان سال ۹۶ در واحد فرمانیه برگزار خواهند شد.

اخبار پیشنهادی