برنامه های فرهنگی واحد آبشناسان در هفته گذشته

معاونت فرهنگی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان روزهای پرکاری را می گذراند. مسئولان فرهنگی واحد آبشناسان با کمک و همیاری دانش آموزان مراسم دهه فجر را به بهترین نحو برگزار کردند. دانش آموزان هر پایه در این واحد به دو گروه تقسیم شده اند. هر گروه آموزشی در یک روز مسئولیت برگزاری جشن انقلاب را به عهده داشت. برنامه ریزی، تدارکات و اجرای جشن تماما به عهده دانش آموزان هر گروه بود. بعد از اجرای این مراسم نوبت به اردوهای تفریحی به مناسبت پیروزی انقلاب رسید. دانش آموزان هر پایه جداگانه به اردوی تفریحی اُپارک رفتند.

بازدید علمی از کارخانه تولید نوشیدنی بهنوش هم یکی دیگر از برنامه های این روزها است که با همکاری معاونت آموزشی انجام می گیرد. این اردوها از سری برنامه های آشنایی با مشاغل و رشته ها است.

علاوه بر این از ابتدای این هفته سیاه پوش کردن نمازخانه و مدرسه به مناسبت فرا رسیدن سالگرد شهادت حضر فاطمه زهرا (س) آغاز شده است. امروز، دوشنبه ۳۰ بهمن بعد از نماز ظهر مراسم عزاداری در واحد آبشناسان برگزار شد.

یکی از دیگر برنامه های فرهنگی واحد ابشناسان که در اسفند ماه برگزار می گردد، جشنواره خیریه پیامبر مهربانی (ص) است. این جشنواره از هفته آینده آغاز می شود. خبرهای تکمیلی جشنواره خیریه به زودی منتشر می شود.

اخبار پیشنهادی