قهرمانان رشته های تنیس روی میز و شطرنج مشخص شدند

المپیاد ورزشی طلیعه نور به برگزاری مسابقات تنیس روی میز و شطرنج اختصاص داشت. ورزشکاران علامه ای روز جمعه ۴ اسفند از ساعت ۸ صبح در سالن ورزشی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان آمدند و در مسابقات شرکت کردند.

مسابقه های شطرنج و تنیس روی میز همزمان آغاز شد. بعد از قرعه کشی، رقابت های تیمی تنیس روی میز آغاز شد. مسابقات تیمی تا بعد از ظهر ادامه پیدا کرد. در پایه هفتم تیم واحد فرمانیه اول شد و تیم واحد آبشناسان ب به مقام دوم رسید. در پایه هشتم تیم واحد آبشناسان الف بر سکوی اول ایستاد و تیم واحد فرمانیه دوم شد. در پایه نهم و دهم نیز تیم واحد آبشناسان ب تیم واحد آبشناسان الف را شکست داد و قهرمان شد.

مسابقات انفرادی تنیس روی میز هم از ظهر آغاز شد. این مسابقه ها به صورت تک حذفی برگزار شد. در پایه هفتم «علی دسا» و «سپهر سرتاج» از واحد فرمانیه به مقام اول و دوم رسیدند. «مانی سبزواری» و «کارن نظیف» از واحد آبشناسان الف هم رتبه سوم مشترک را از آن خود کردند. در پایه هشتم «امیر محمد معصومی» از از «واحد فرمانیه» اول شد، «امیررضا اکبری» از واحد آبشناسان الف دوم شد و «آرین محمدی» و «باربد حریری» هر دو از واحد آبشناسان الف مقام سوم مشترک را به دست آوردند.

در پایه نهم و دهم «پرهام مکوند» از آبشناسان الف و «صدرا واعظ زاده» از واحد آبشناسان ب به ترتیب اول و دوم شدند. «محمد پارسا احمدپوری» از واحد میرداماد و «سجاد فلاح دوست» از واحد شریعتی هم به مقام سوم مشترک دست پیدا کردند.

مسابقه های شطرنج در ۵ دور به روش سوییسی برگزار شد. در پایه هفتم مهرداد توکل از واحد فرمانیه اول شد و فرزام صدری و کوروش مظلومین هر دو از واحد آبشناسان رتبه های دوم و سوم را به دست آوردند.

در پایه هشتم سورن بزرگی از واحد گلستان به مقام قهرمانی رسید، بهراد حسین نیا از واحد فرمانیه دوم شد و پارسا کریم نیاکان از واحد میرداماد به مقام سوم رسید.

در پایه نهم و دهم سجاد نیری و بردیا عمرانی از واحد میرداماد و پارسا امیدی از واحد آبشناسان به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

سومین المپیاد ورزشی طلیعه نور مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی با برگزاری مراسم اهدای مدال مسابقات تنیس روی میز و شطرنج به اتمام رسید.

سومین المپیاد ورزشی طلیعه نور در شش رشته بسکتبال، فوتسال، والیبال، شرنج، شنا و تنیس روی میز برگزار شد. بیش از ۱۰۰۰ نفر از دانش آموزان و مربیان ورزشی، مسئولان و کادر اجرایی مدارس و داوران ملی در برگزاری این المپیاد نقش داشتند. 

اخبار پیشنهادی