«میهمانی بلور» در واحد میرداماد برگزار می شود

جشنواره غذا و بازارچه خیریه نوروزی دبیرستان دوره اول مجتمع علامه طباطبایی – واحد میرداماد چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه آغاز می شود. این جشنواره که برای پنجمین دوره متوالی برگزار می شود، «خیریه میهمانی بلور» نام دارد. در این جشنواره خیریه، غرفه های مختلف کالاهایی را به خریداران عرضه می کنند. پوشاک، زیورآلات، گلیم، ساعت مچی و دیواری، ملحفه، روبالشی، کتاب، شال و روسری، کارت پستال، سررسید و تقویم، بلور، گل و گیاه و سفال از جمله کالاهایی هستند که از ۱۶ تا ۱۸ اسفند ماه در جشنواره خیریه در واحد میرداماد به فروش می رسد.

دانش آموزان واحد میرداماد در گروه های مختلف در این جشنواره خیریه همکاری خواهند داشت. طبق برنامه ریزی های صورت گرفته حضور دانش آموزان در این جشنواره با هدف مشارکت در امر یاری رساندن به  نیازمندان و کسب تجربه در زمینه های بازاریابی، کارآفرینی و مدیریت مالی خواهد بود و در نهایت باعث بالارفتن اعتماد به نفس دانش آموزان هم خواهد شد.

موسسه توانبخشی «امید فردا» برگزار کننده این خیریه است که برای سال پنجم با مشارکت واحد میرداماد اقدام به برپایی این جشنواره کرده است. عواید این خیریه برای ساخت درمانگاه بیماران اختلال روان در منطقه ۲۲ تهران صرف خواهد شد.

اخبار پیشنهادی